twostroke.se

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
Användarens profilbild
Nanger
Elmoped

twostroke.se

Inlägg av Nanger »

Idag beställde jag ett nytt styre från twostroke.se. En timme senare ångrade jag mig, men det gick inte att avbeställa även om ordern inte är granskad. Så jag skickade ett mail till order@twostroke.se och sa att jag ville avbeställa det men har inte fått något svar.

Tror ni att dom läser mailet före dom skickar iväg varan?
Kan man på något sätt ringa twostroke och avbeställa varan så att man är säker på att det blir gjort?
0305
Elmoped

Inlägg av 0305 »

vinnare :? du får nog tänka dig för innan du beställer :p
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!

Inlägg av Henry »

Dom kommer läsa mailet och avboka beställningen innan med stor sannorlikhet, ja.
Användarens profilbild
maximannen
Gasres

Inlägg av maximannen »

Som henry sa så kommer di troligtvis läsa mialet innnan.

Det är en sak som jag tycker är dåligt att man inte kan avbeställa eller lägga till saker genom TS utan måste skicka mail. :(
Bild
Användarens profilbild
Nanger
Elmoped

Inlägg av Nanger »

Henry skrev:Dom kommer läsa mailet och avboka beställningen innan med stor sannorlikhet, ja.
Jag får verkeligen hoppas det för allt jag har är 500kr den här månaden och det kostade 479:- :S.
Användarens profilbild
RamboXII
Elmoped

Inlägg av RamboXII »

Ta emot varan annars om dom inte svarar och returera den, fast skriv innan till dom så dom vet att du skickar tillbaka, o skriv upp ditt kontonummer på ordern o skicka med, så sätter dom in pengar när odm fått varan.
Användarens profilbild
KoNG
F.D Moderator

Inlägg av KoNG »

Du får ett bekräftelse brev via mailen när ditt pakets har skickas, om du inte har fått ngt sånt så har det inte skickats ;)
LUGNARAAAJ

Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information

EVO-Projekt
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=34937
Användarens profilbild
Nanger
Elmoped

Inlägg av Nanger »

RamboXII skrev:Ta emot varan annars om dom inte svarar och returera den, fast skriv innan till dom så dom vet att du skickar tillbaka, o skriv upp ditt kontonummer på ordern o skicka med, så sätter dom in pengar när odm fått varan.
Om jag får varan skickad till mig och inte vill hämta ut den, vad betalar jag för att skicka tillbaka den då? Och säger jag bara på posten: jag vill skicka tillbaka denna varan och ger dom frakt pengar och skickar ett mail till twostroke?
Användarens profilbild
Nanger
Elmoped

Inlägg av Nanger »

"Eran order med nummer ***** är nu borttagen"

Tack så mycket twostroke.se!
Låst