det här är de första jag lägger upp här är helt ny på de här så rätta mig om jag gör något fel
Setup:
Liggande minarelli portad för bb77 och Or-kit
Malossi Big Bore 77cc Portad av Killhage
Malossi Mhr vevparti
Malossi Overange kit
Malossi Racing membran
Malossi 13/44 Drev
Malossi Transmission Kåpa
Malossi Wing bell
Malossi Delta clutch
Stage 6 Insug+Wig portat efter membranet
Stage 6 racing filter
Koso 28 mm förgasare
Stage 6 Tändningen Eller Italkit
Roost Pipe Rör
Säkerhet:
Stage 6 Broms ok
Dödmans grepp
MÅL:
Ha Kul
Start:
Jag började med att kolla vad jag hade för grejer men de sket sig så jag köpte nya grejer från början och nu kommer lite bilder

först Or-kitet kändes rätt bra att ha

sen förgasaren var väldigt snygg =)

här har vi veven

de var allt för denna gång ska opereras idag så vi får se när jag kan börja bygga igen efter

Här kommer lite bilder

De var dom de kommer en bild på moppen sen när den är ihop byggd bara en test för att se hur den kommer att se ut

Sådär nu börjar jag känna mig lite bättre så snart ska jag nog börja bygga mer på den kommer in lite smått och gott till moppen i nästa vecka då kommer en fet update så ni vet vad som väntar

de var de
Nu så har jag gjort en riktigt stor beställning på moppe grejer som kommer in i veckan nu så jag sitter bara och väntar på grejerna och jag sitter fast inne kan inte gå ut för min astma och för operationen för de är så jävla kallt ute

Liten Update 21/3
Så nu kom de hem 2 grejer till min andra moppe som ska byggas efter den här och nu kommer bilder på grejerna

Först Hebo cylindern

Sen så har vi Or-Kit också

UPDATE 24/3
Nu har jag varit ute i garaget och fixat lite med moppen så nu fick lite grejer i går men inte till den här moppen den var till PGO moppen men nu kommet lite bilder på moppen hur den kommer se ut på ett ungefär

Mina fina däck

Här kommer bilden på moppen den är inte riktigt klar än

liten bild på garagets insida:)

De är ju mycket kvar att göra men jag har inte fått hemma alla grejer än så de är inte lätt att göra så mycket just nu
men de var allt just nu

Så nu har jag gjort lite ändringar så de blir ingen hyper med aerox ram det blir en PGO i stället fast med samma motor som de var på aeroxen men bilder kommer senare i nästa vecka:)
UPDATE 01/06
Lite bilder på moppen just nu

Hyper Back on Track