blackout1994 skrev:hejsan hejsan... jag undrar om Hebo bufanda är lite kasst rör för en Hebo manston replica?
om jag inte har fel är det det ända röret Hebo säljer?=) fast dom säljer väl ett underliggande med men om jag var dom skulle jag ju göra så att röret funkar bra med deras delar Jag har det själv dock till 50 cc raciing cylinder bara men det är grymt bra rör , polare har Mk och har bytt ull i det flera ggr och jag har haft det i ett halvår och inte bytt ett prisvärt rör iaf
blackout1994 skrev:hejsan hejsan... jag undrar om Hebo bufanda är lite kasst rör för en Hebo manston replica?
om jag inte har fel är det det ända röret Hebo säljer?=) fast dom säljer väl ett underliggande med men om jag var dom skulle jag ju göra så att röret funkar bra med deras delar Jag har det själv dock till 50 cc raciing cylinder bara men det är grymt bra rör , polare har Mk och har bytt ull i det flera ggr och jag har haft det i ett halvår och inte bytt ett prisvärt rör iaf
anton96 skrev:okej har inte hittat någon mer plats än twostroke där dom säljer det med "karbon" ljuddämpare, vet du någon annan stans som är billigare ?
Googla på det finns massvis med sidor som säljer kolla tex piratdelar.se , mohlins.se , racing-planet.nånting xD och lite andra sidor så ska du se att du hittar
anton96 skrev:okej har inte hittat någon mer plats än twostroke där dom säljer det med "karbon" ljuddämpare, vet du någon annan stans som är billigare ?
Googla på det finns massvis med sidor som säljer kolla tex piratdelar.se , mohlins.se , racing-planet.nånting xD och lite andra sidor så ska du se att du hittar
lacada är ett överliggande turbokit rör med 1 ljuddämpare jag rekommenderar Hebo escape bufanda röret låter inte lika mycket som turbokit gör efter ett tag
Turbokit Dos Salidos: Ett sport rör, funkar perfa till orginal, 70cc sport cylindrar.
Ja, det är som man säger, man får vad man betalar för.
Men vad menar du med det? att alla som vet ngt om mopeder kommer se ner på det?
ja dom som vet ja TK är kommer se ner på det röret ja. de bara låter en massa och går piss. köp giannelli eller MK thrower istället då dom är bättre på den sorts körning som du vill ja. MK inte lika varvvilligt och ganska så tyst. giannelli högvarvigt och låter rätt så gött. och desutom ett bra drag
Felpostarens värsta mardröm!
undrar du över något? släng iväg ett PM så svarar jag på de mästa!
KarlssoN^ skrev:
ja dom som vet ja TK är kommer se ner på det röret ja. de bara låter en massa och går piss. köp giannelli eller MK thrower istället då dom är bättre på den sorts körning som du vill ja. MK inte lika varvvilligt och ganska så tyst. giannelli högvarvigt och låter rätt så gött. och desutom ett bra drag
ServerError skrev:
Var får jag tag på dem?
Jag läste om de 2 Yasuni rören på TS och båda står det 70cc och uppåt och där det står "Passar" så är CPI inte med fastän det är inlagt på CPI
KarlssoN^ skrev:
Hur kan det komma sig att det finns så många TK rör i TS shoppen?
kan jag köpa en gianelli krök och ta min Derbi drd racing 06 originalljuddämpare och sätta på den?
ungefär hur stort munstycke ska jag ha på då? vet att det är individuellt , men det ger mig en ungefärlig upskattning av vilka munstycken jag ska köpa?
Kommer den låta trimmad?
Låter den mindre trimmad med bara urpluggat originalrör? Ungefär hur stort munstycke till detta?
var sitter pluggen, i mynningen? är den svår att ta bort?
Fråga 1.
Detta yasuni R2 röret står att det är anpassat till 70 cc, går det använda till original CPI SM 50cc?
Fråga 2.
Någon som testat detta röret? Vill bara veta vad ni tyckte om det för det ser intressant ut
Fråga 3.
Någon som testat Voca ljuddämparen?
Fråga 4.
Vilket är bästa och lättast monterat röret till CPI SM 06 (förutom original)
yasuni R2 ska nog funka finfint till 50cc men priset e ju ganska högt så satsa antingen på ett Gianelli 2t eller något billigt från TK om du inte vill lägga lika mycket pengar.
Gianelli 2t låter ju så underbart ;P
Jag: Var sitter förgasaren då?
Kompis: Är de den här blå slangen? (pekar på den blåa ramen)
Fråga 1.
Detta yasuni R2 röret står att det är anpassat till 70 cc, går det använda till original CPI SM 50cc?
Fråga 2.
Någon som testat detta röret? Vill bara veta vad ni tyckte om det för det ser intressant ut
Fråga 3.
Någon som testat Voca ljuddämparen?
Fråga 4.
Vilket är bästa och lättast monterat röret till CPI SM 06 (förutom original)
yasuni R2 ska nog funka finfint till 50cc men priset e ju ganska högt så satsa antingen på ett Gianelli 2t eller något billigt från TK om du inte vill lägga lika mycket pengar.
Gianelli 2t låter ju så underbart ;P
Men det finns inget Gianelli i TS shoppen till CPI och alla säger att TK låter bajs och går dåligt, gör de inte det?