g-ounze skrev:
Sura du över att jag inte va intresserad över ett begagnat MK rör för 1500kr. Du kommer inte sälja de snabbare för de.
50kr är att ta i, men 600kr - 1000kr max. Annars kan man lika gärna ta o köpa ett helt nytt. Fortfarande snackar vi om ett sketet moppe avgasrör till en moppe som man har mellan man är 15 till 18 år gammal. De är liksom långt ifrån en långvarig investering. Så ska man lägga pengar så gör man de rejält eller ger fan i de.
Själv började ja hålla på o lägga pengar på Runnern. Köpte bara nya prylar.. ångrar vartenda krona. Nu ska ja köpa några begagnade små saker.. skruva ihop den.. Lackera skiten.. sälja den och köpa mig ett jävla körkort.
Men grattis i förskott ifall du säljer ditt rör för 1500kr. Men tror ärligt inte de kommer hända så jätte snabbt.
Mvh Daniel
Edit; Undrar dessutom vad du tycker är "Extrem skillnad" när de gäller moppe avgasrör? Att de tar typ 1 sekund snabbare till 60km/h? Eller att den toppar typ 5-10km/h mer?
Nu var det 1200kr det rörde sig om men.
Ja därför är det lika bra att lägga pengarna på ett bra rör.
Men det är ju ingen nyhet att man inte tjänar pengar på att fixa moppar.
Nej jag har ingen brådska att sälja det.
Ja, för dom pengarna så är det extrem skillnad.
ServerError skrev:Passar detta CPI SM? För det var inlagt där men det ser ut som fjäderfäste och jag har skruv fäste. Och är det någon som testat på CPI, låter det bra, bra effekt?
*BILD*
Ja det kommer passa med en adapter, men sen får du tillverka ett eget ram fäste. Låter som ett TK, fult och högt. Effekten är medelmåttig, du får vad du betalar för.
g-ounze skrev:
De lär passa och de lär gå fort som fan.
Där följer med en adapter som du skruvar fast på cylindern som gör att du kan fästa röret (y)
Bara för att det är ett TK eller?