Jag har just köpt en moppe som var trimmad. Jag vill kunna dölja trimmet för mamma och polisen. Jag har hört black box och någon snabb plugg man kan bygga som bara tar några sec att sätta på och av. Jag undrar om någon har en beskrivning eller bild till en sådan plugg, och vilken man ska satsa på black box eller snabb plugg.
Har ni frågor om mopeder eller fordon i helhet så tveka inte på att slänga iväg ett PM.
Om moddning så är det också bara att fråga på så hjälper jag er gärna med lite tipps och tricks!
jo men han kan ju ha något mer eller hur ? , och som jag när jag köpte min speedy skulle inte jag sett någon skillnad på trimmrör eller orginal så man vet ju inte, skadar inte att fråga ?
Har ni frågor om mopeder eller fordon i helhet så tveka inte på att slänga iväg ett PM.
Om moddning så är det också bara att fråga på så hjälper jag er gärna med lite tipps och tricks!
har aldrig hört talas om en "snabb plugg" xD och om du ska gömma för polisen så kan jag säga att det knappt går att gömma nåt för polisen Om dom tar in moppen så hittar dom det på en gång ...
*-*-*-* Never Drive Faster Than Your Angel Can Fly *-*-*-*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
RacingTobbe skrev:har aldrig hört talas om en "snabb plugg" xD och om du ska gömma för polisen så kan jag säga att det knappt går att gömma nåt för polisen Om dom tar in moppen så hittar dom det på en gång ...
Jag har själv blackbox, Körde hela sommaren med dragen plugg + blackbox, Kan säkert bli väldigt dryga böter om man åker fast tyvär, vilket inte jag har råd att täcka så Jag ska nog plugga igen det i år... Har även kommit till insikt att poliser förmodligen är kunnig om sådant, och vissa märker nog på ''bluddret'' när den börjar varva högt.
Får se om Jag fortsätter att köra med blackbox + dragen plugg, för det är ju så jäkla roligt, eller om Jag pluggar igen kröken.
Om du ska köra med dragen plugg så rekomenderar jag absolut att du ska satsa på blackbox, ABSOLUT!
Jag har själva blackboxen i luftburken och strömbrytaren/switchen innuti sadeln, osynlig utifrån, så jag trycker bara på ett ställe framme på sadeln då känner jag den =P..