Seriöst förslag till förbättring.

Kom med förslag, feedback och förbättringar gällande sidan.
Användarens profilbild
sm7tvz
Elmoped
Kontakt:

Seriöst förslag till förbättring.

Inlägg av sm7tvz »

Eftersom jag skrev detta inlägg i en kanske olämplig tråd, så kommer den en gång till. Förslaget är bra och förtjänar lite uppmärksamhet. Hoppas ni har överseende med dubbelposten.

Jag vet inte om detta är tekniskt möjligt men hoppas i alla fall.
Tänk om man kunde ge betyg på varje inlägg?
På så sätt skulle alla idiotinlägg få dåligt betyg. Således skulle författaren samla på sig minus betyg om han/hon skriver idiotinlägg.
Fungerar även på inlägg som omotiverat är agressiva och fula.
TYVÄRR SÅ ÄR DET FÖR MYCKET PÅHOPP OCH IDIOTSVAR PÅ INLÄGG.
Varför skall det vara så? Visst har man följt forumet under två veckor så ser man vad som händer. Många frågor ställs många gånger, och visst, man kan söka... Men man förtjänar inte en utskällning för att man ställer en fråga som redan är ställd. Varför utfärdar inte admins varningar på idiotinlägg? Nåja, jag hoppas bara på att se en bättre stämmning här och inte massor av besserwisserinlägg som inte är till någon hjläp för någon.
Hjälp varandra istället för att kasta skit på den som vet mindre!
Stavfel beror på ölintag och, ja jag har åldern inne...
Holman
F.D Moderator

Re: Seriöst förslag till förbättring.

Inlägg av Holman »

sm7tvz skrev:Eftersom jag skrev detta inlägg i en kanske olämplig tråd, så kommer den en gång till. Förslaget är bra och förtjänar lite uppmärksamhet. Hoppas ni har överseende med dubbelposten.

Jag vet inte om detta är tekniskt möjligt men hoppas i alla fall.
Tänk om man kunde ge betyg på varje inlägg?
På så sätt skulle alla idiotinlägg få dåligt betyg. Således skulle författaren samla på sig minus betyg om han/hon skriver idiotinlägg.
Fungerar även på inlägg som omotiverat är agressiva och fula.
TYVÄRR SÅ ÄR DET FÖR MYCKET PÅHOPP OCH IDIOTSVAR PÅ INLÄGG.
Varför skall det vara så? Visst har man följt forumet under två veckor så ser man vad som händer. Många frågor ställs många gånger, och visst, man kan söka... Men man förtjänar inte en utskällning för att man ställer en fråga som redan är ställd. Varför utfärdar inte admins varningar på idiotinlägg? Nåja, jag hoppas bara på att se en bättre stämmning här och inte massor av besserwisserinlägg som inte är till någon hjläp för någon.
Hjälp varandra istället för att kasta skit på den som vet mindre!
Stavfel beror på ölintag och, ja jag har åldern inne...
Ett varnings system kommer komma :)

Mvh
R.I.P Kruse - R.I.P DooD
2007-07-05 - 2008-05-10
Användarens profilbild
lule
Kinaraket

Inlägg av lule »

bra har blivit kallad idiot bara för jag stälde en gråga och det e ju inte snält asså
Skriv svar