tacksam för svar

häll i bensin i röret och tänk till lite innan du tänder på, så du inte gör det vardagsrummet etcDiNozzan skrev:kan du beskriva lite mer?Speedfighter nr 1 skrev:jag har gjort det en gång och det var jävligt effektivt att hälla i bensin och sedan tända på det blev som en eldkastareMen resultatet blev as bra, var faktiskt min farsa som lärde mig det
låter intressant
lulul, är de bara o hälla i bensin o sen tända o sen låta de vara eller? Har leovince rör förövrigt.
var det efter du tog dän katten?2stroke4ever skrev:körde med avfettning på mitt org rör. blev ett sjukt mycket skönare ljud i den (inte högre) och den kändes starkare!
nej fan, katten va i. det är bara med bensin metoden katten går åt helvete. men du behöver väl inte dränka kissen för det helleryamaha2pwn skrev:var det efter du tog dän katten?2stroke4ever skrev:körde med avfettning på mitt org rör. blev ett sjukt mycket skönare ljud i den (inte högre) och den kändes starkare!annrs går väll den åt helvete
+1 på den assoSpeedfighter nr 1 skrev:Ahhh det är ingen ide att fega, elda på bara det bränner ur skiten fort. Du vet man har bara ett liv med begränsad tid![]()