Admins

Kom med förslag, feedback och förbättringar gällande sidan.
stage6
Elmoped

Admins

Inlägg av stage6 »

Admins har under ett flertal gånger loggan in på mitt account och skrivit massa skit. Är det såhär ni behandlar era medlemmar?
swedma
Svårstartad skrothög

Inlägg av swedma »

Men ge upp- hur risigt liv kan du ha igentligen- du är mer bitter än min egen farmor på 82 år.

Ingen har varit inne på ditt konto- vi har inte ens möjlighet att logga in på ditt konto!

// Din eviga klagomur Daniel
stage6
Elmoped

Inlägg av stage6 »

Nehe okej.. Så du tror att jag går in på mitt account. Och skriver. Jag är en idiot och jag suger snopp? Det är fan inte jag som skrivit det.. Det är någon av ER ER ER !!!!!! Erkänn bara
Användarens profilbild
Yamaha_rider
Kinaraket
Kontakt:

Inlägg av Yamaha_rider »

Och hur vet du att det var admins?
YAMAHA YZ Racing
Användarens profilbild
knasbubbling
Elmoped

Inlägg av knasbubbling »

kan det vara så att du varit inne på TSR på någon kompis dator och sparat lösenordet i webbläsaren? eller har någon gått in på din dator och skrivit sånt?

mvh
Användarens profilbild
P0JKEN
F.D Moderator

Inlägg av P0JKEN »

knasbubbling skrev:kan det vara så att du varit inne på TSR på någon kompis dator och sparat lösenordet i webbläsaren? eller har någon gått in på din dator och skrivit sånt?

mvh
Tack ! Självfallet har ingen av oss gått in skrivit massa skit.
Då vi jobbar stenhårt för få sidan så bra som möjligt.

Jag tror mer att någon kompis hittat på något roligt.
Glömt logga ut någonstans ? Skolan,polare etc ?

Det går ta reda på vart du har loggat in från för ställen. Genom ett program och lite kodning.
Men tyvärr kan jag inte göra det, då det är ett brott (intrång)

Men självfallet är det inte någon av oss. Punkt slut.
Användarens profilbild
Riejurider
Svårstartad skrothög

Inlägg av Riejurider »

Ofta en Admins skulle göra ngt sånt ^^ dom har väl annat för sig :P
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator

Re: Admins

Inlägg av chifen »

stage6 skrev:Admins har under ett flertal gånger loggan in på mitt account och skrivit massa skit. Är det såhär ni behandlar era medlemmar?
har du gjort något annat än klagat sedan du kom till detta forum? nu skyller du på admins att de är inne på din användare och skriver saker, de kan lika gärna va någon av dina kompisar som har skämtat med dig bara. det blir bara tråkig stämning när sånna som du ska skylla allt som händer på alla och försöka trycka ned folk, tror att jag talar för de flesta här på forumet när jag säger lägg ner och väx upp!

jag märker också att nästan varje gång du har ett fel eller att någon kanske frågar en lite "noobig" fråga så börjar du skylla på saker och nedvärderar andra, ingen är perfekt, vänj dig vid det. passar det inte här så tycker jag du kan byta forum att hänga på, en varning är bara att har du denhär stilen så vill ingen ha dig där.
Holman
F.D Moderator

Inlägg av Holman »

Ingen av oss har varit inne på ditt konto, vi har inte ens möjlighet att se ditt lösenord.
Du har endast varit inloggad från datorer inom din komun, och på Canarieöarna...

Så sluta klaga, vi vet att du inte har något att göra. Men du behöver inte klaga för alla tröttnar på dig, trivs du inte här så va inte här!

Mvh
R.I.P Kruse - R.I.P DooD
2007-07-05 - 2008-05-10
Användarens profilbild
KoNG
F.D Moderator

Inlägg av KoNG »

du verkar aldrig ge upp!
LUGNARAAAJ

Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information

EVO-Projekt
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=34937
Användarens profilbild
Yamaha_rider
Kinaraket
Kontakt:

Inlägg av Yamaha_rider »

VARFÖR skulle en modde gå in på din profil o smutskasta dig? :S
YAMAHA YZ Racing
Holman
F.D Moderator

Inlägg av Holman »

eddhedd skrev:det e någon inne i hans konto och skriver att ni loggar in så
Va? Det är han själv...
Han har inte gjort något mer än klagat sen han reggade sig.
Vi har inte möjligheten att se era lösenord ens, så vet inte hur vi skulle kunna logga in på någons användare.

Jag ser ip, och alla är ifrån samma komun som han alltid vart inloggad i. Och snarlika ipadresser varje gång.

Mvh
R.I.P Kruse - R.I.P DooD
2007-07-05 - 2008-05-10
Användarens profilbild
lobtec
Svårstartad skrothög
Kontakt:

Inlägg av lobtec »

byt lösen om du vill slippa de i framtiden dumjon^^ :twisted:
Användarens profilbild
sodaR
Elmoped

Inlägg av sodaR »

han är sur för han åker stage 6 åker man Hebo så mår man bättre :lol:
Användarens profilbild
sm7tvz
Elmoped
Kontakt:

Seriöst förslag till förbättring.

Inlägg av sm7tvz »

Jag vet inte om detta är tekniskt möjligt men hoppas i alla fall.
Tänk om man kunde ge betyg på varje inlägg?
På så sätt skulle alla idiotinlägg få dåligt betyg. Således skulle författaren samla på sig minus betyg om han/hon skriver idiotinlägg.
Fungerar även på inlägg som omotiverat är agressiva och fula.
TYVÄRR SÅ ÄR DET FÖR MCKET PÅHOPP OCH IDIOTSVAR PÅ INLÄGG.
Varför skall det vara så? Visst har man följt forumet under två veckor så ser man vad som händer. Många frågor ställs många gånger, och visst, man kan söka... Men man förtjänar inte en utskällning för att man ställer en fråga som redan är ställd. Varför utfärdar inte admins varningar på idiotinlägg? Nåja, jag hoppas bara på att se en bättre stämmning här och inte massor av besserwisserinlägg som inte är till någon hjläp för någon.
Hjälp varandra istället för att kasta skit på den som vet mindre!
Stavfel beror på ölintag och, ja jag har åldern inne :)
stage6
Elmoped

Inlägg av stage6 »

NU var det så att jag hade skrivit SJÄLV på min acc. Henry suger .. NU när jag loggar in är det medelandet utsuddat och i stället står det.. Jag suger snopp. Jag är en idiot. Det måste vara en admin? INgen polare har vart inne.. Helt 100 på.. OCh jag har fan inte vart på kanarieöarna på ett tag.. Det måste vara SITE ADMINS. Och va fan klagar alla på mig för? ALla har något emot mig på denna jävla sidan. Bara för att jag klagar?? men vad fan beror det på? Ni tål ju fan ingen kritig alls innan ni börjar att LIPA

men måste du pröva oss och klaga? måste du klaga?
Användarens profilbild
DerbiDriver
Svårstartad skrothög

Inlägg av DerbiDriver »

ojoj vilken kille asså! hahahaah :D :D
Holman
F.D Moderator

Inlägg av Holman »

stage6 skrev:NU var det så att jag hade skrivit SJÄLV på min acc. Henry suger .. NU när jag loggar in är det medelandet utsuddat och i stället står det.. Jag suger snopp. Jag är en idiot. Det måste vara en admin? INgen polare har vart inne.. Helt 100 på.. OCh jag har fan inte vart på kanarieöarna på ett tag.. Det måste vara SITE ADMINS. Och va fan klagar alla på mig för? ALla har något emot mig på denna jävla sidan. Bara för att jag klagar?? men vad fan beror det på? Ni tål ju fan ingen kritig alls innan ni börjar att LIPA

men måste du pröva oss och klaga? måste du klaga?
Jag vet att du inte varit där på svin länge, men jag ser alla ip adresser du har skrivit i forumet ifrån...

Och sedan personangrepp där... Hejdå.

Mvh
R.I.P Kruse - R.I.P DooD
2007-07-05 - 2008-05-10
stage6
Elmoped

Inlägg av stage6 »

men måste du pröva oss och klaga? måste du klaga? .. Jag skrev aldrig det? det är någn admin som har lagt till detta
Användarens profilbild
lobtec
Svårstartad skrothög
Kontakt:

Inlägg av lobtec »

stage6, skriv vad du har för fel lr sjukdom istället så kanske vi kan hjälpa dig! sluta klaga o gnälla, du fattar väl själv att en admin inte går in på ditt acc. Och du kan ju förseten gå nån rätt stavs kurs 8) :x
mt5a_stunt
Kinaraket

Inlägg av mt5a_stunt »

stage6 ä en skyst kille tycker ja han ä fan ingen idiot kanse ni själva som ä de när ni skriver sånt men va skulle ni gort om nån gort på eran profil samma sak så sluta säga att han klagar han vågar säga va han tänker som inte visa andra vågar :wink:
Användarens profilbild
lobtec
Svårstartad skrothög
Kontakt:

Inlägg av lobtec »

vadå vad han tänker? Han har väl använt hela sitt ordförråd! O föresten vad ska vi göra åt det han drabbats av?! han kan väl hålla det för sig själv elr PM:a nån admin ... :x :!:
Koniz
Varnad

Inlägg av Koniz »

mt5a_stunt skrev:stage6 ä en skyst kille tycker ja han ä fan ingen idiot kanse ni själva som ä de när ni skriver sånt men va skulle ni gort om nån gort på eran profil samma sak så sluta säga att han klagar han vågar säga va han tänker som inte visa andra vågar :wink:
Gå på svenska lektionerna! :wink: Fattar bara stage6 i det du skrev.. Jag hoppas Henry fixar en söt liten bann på er två snart i alla fall! 8)
Sendarajder
Varnad

Inlägg av Sendarajder »

ja du det är inget fel att var bög och envis samtidigt det kanske är du som har skrivit att du suger snopp hahahahaha nää bara skoja :D
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!

Inlägg av Henry »

Koniz skrev:
mt5a_stunt skrev:stage6 ä en skyst kille tycker ja han ä fan ingen idiot kanse ni själva som ä de när ni skriver sånt men va skulle ni gort om nån gort på eran profil samma sak så sluta säga att han klagar han vågar säga va han tänker som inte visa andra vågar :wink:
Gå på svenska lektionerna! :wink: Fattar bara stage6 i det du skrev.. Jag hoppas Henry fixar en söt liten bann på er två snart i alla fall! 8)

Grr... du skulle bara veta! :wink:

Jag tog bort de opassande inläggen nu, troligen en kompis som spelat dig ett spratt bara.

Trevligt att du kallar mig idiot, bög osv vi får en mycket god stämning på forumet när du finns här och trakkaserar varenda liten person som du hittar.

Nu ligger du jävlar i mig på gränsen, sluta upp med dina trakkaserier och ogrundliga klagomål genast! Annars kommer du få en ritigt fet ban....och jag skämtar inte!

Du har fått svar och för att slippa mer onödiga inlägg med klagomål så låser jag här.
Låst