Tack ! Självfallet har ingen av oss gått in skrivit massa skit.knasbubbling skrev:kan det vara så att du varit inne på TSR på någon kompis dator och sparat lösenordet i webbläsaren? eller har någon gått in på din dator och skrivit sånt?
mvh
har du gjort något annat än klagat sedan du kom till detta forum? nu skyller du på admins att de är inne på din användare och skriver saker, de kan lika gärna va någon av dina kompisar som har skämtat med dig bara. det blir bara tråkig stämning när sånna som du ska skylla allt som händer på alla och försöka trycka ned folk, tror att jag talar för de flesta här på forumet när jag säger lägg ner och väx upp!stage6 skrev:Admins har under ett flertal gånger loggan in på mitt account och skrivit massa skit. Är det såhär ni behandlar era medlemmar?
Va? Det är han själv...eddhedd skrev:det e någon inne i hans konto och skriver att ni loggar in så
Jag vet att du inte varit där på svin länge, men jag ser alla ip adresser du har skrivit i forumet ifrån...stage6 skrev:NU var det så att jag hade skrivit SJÄLV på min acc. Henry suger .. NU när jag loggar in är det medelandet utsuddat och i stället står det.. Jag suger snopp. Jag är en idiot. Det måste vara en admin? INgen polare har vart inne.. Helt 100 på.. OCh jag har fan inte vart på kanarieöarna på ett tag.. Det måste vara SITE ADMINS. Och va fan klagar alla på mig för? ALla har något emot mig på denna jävla sidan. Bara för att jag klagar?? men vad fan beror det på? Ni tål ju fan ingen kritig alls innan ni börjar att LIPA
men måste du pröva oss och klaga? måste du klaga?
Gå på svenska lektionerna!mt5a_stunt skrev:stage6 ä en skyst kille tycker ja han ä fan ingen idiot kanse ni själva som ä de när ni skriver sånt men va skulle ni gort om nån gort på eran profil samma sak så sluta säga att han klagar han vågar säga va han tänker som inte visa andra vågar
Koniz skrev:Gå på svenska lektionerna!mt5a_stunt skrev:stage6 ä en skyst kille tycker ja han ä fan ingen idiot kanse ni själva som ä de när ni skriver sånt men va skulle ni gort om nån gort på eran profil samma sak så sluta säga att han klagar han vågar säga va han tänker som inte visa andra vågarFattar bara stage6 i det du skrev.. Jag hoppas Henry fixar en söt liten bann på er två snart i alla fall!