Hej, jag har en Peugeot xps med motor: AM6. Och jag funderade på hur man byter olja i bakre slutväxel navet jag har inte en aning någon som vet/kan hjälpa mig?
du öppnar mojängen som sitter någonstans på moppen vilket leder olja genom luften på ett sådant magiskt sätt att bara gnomer förstår sig på detta, sen funkar vatten mycket bättre att tanka än bensin ett till tips är att ha v-power bensin i fickan för att det blir en förtrollning över moppen då som gör att den går 230 km/h, ungefär som med Tk då.. Bearnaisesås i kylaren funkar även som NOS
Senast redigerad av rkan den 5 mars 2011, 23:41, redigerad totalt 1 gånger.
rkan skrev:du öppnar mojängen som sitter någonstans på moppen vilket leder olja genom luften på ett sådant magiskt sätt att bara gnomer förstår sig på detta, sen funkar vatten mycket bättre att tanka än bensin
rkan skrev:du öppnar mojängen som sitter någonstans på moppen vilket leder olja genom luften på ett sådant magiskt sätt att bara gnomer förstår sig på detta, sen funkar vatten mycket bättre att tanka än bensin ett till tips är att ha v-power bensin i fickan för att det blir en förtrollning över moppen då som gör att den går 230 km/h, ungefär som med Tk då.. Bearnaisesås i kylaren funkar även som NOS
awesome
Senast redigerad av blackout1994 den 5 mars 2011, 23:42, redigerad totalt 1 gånger.
Derbi Senda
Setup:
Cylinder: Airsal 70cc Racing
Förgasare: Dellorto 21mm Black Edition
Koppling: Metrakit
Insug: Doppler
Membran: Doppler
Vev: Metrakit
Avgasrör: Metrakit Pro Race
Filter: Öppet
rkan skrev:du öppnar mojängen som sitter någonstans på moppen vilket leder olja genom luften på ett sådant magiskt sätt att bara gnomer förstår sig på detta, sen funkar vatten mycket bättre att tanka än bensin
Allvar leka era skit lekar kan ni fan göra i sandlådan tycker jag han fråga en fråga för att han va osäker och vad fick han ju ett halt kass svar från en person sen va det bara massa påhopp allar lala runt kan ni göra med hink och spade i sandlådan tycker jag han vill ju fan lära sig något.. Idioter
nasse_89 skrev:Allvar leka era skit lekar kan ni fan göra i sandlådan tycker jag han fråga en fråga för att han va osäker och vad fick han ju ett halt kass svar från en person sen va det bara massa påhopp allar lala runt kan ni göra med hink och spade i sandlådan tycker jag han vill ju fan lära sig något.. Idioter
värst vad du va sur
det jag skrev borde lära honom hur han INTE ska göra. jag kanske precis räddade hans växellåda?
nasse_89 skrev:Allvar leka era skit lekar kan ni fan göra i sandlådan tycker jag han fråga en fråga för att han va osäker och vad fick han ju ett halt kass svar från en person sen va det bara massa påhopp allar lala runt kan ni göra med hink och spade i sandlådan tycker jag han vill ju fan lära sig något.. Idioter
chill out, han fick det sig i lurat och frågade, han vet nu att d inte finns nått som heter så
[quote="2stroke4ever"][quote="nasse_89"]Allvar leka era skit lekar kan ni fan göra i sandlådan tycker jag han fråga en fråga för att han va osäker och vad fick han ju ett halt kass svar från en person sen va det bara massa påhopp allar lala runt kan ni göra med hink och spade i sandlådan tycker jag han vill ju fan lära sig något.. Idioter[/quote]
chill out, han fick det sig i lurat och frågade, han vet nu att d inte finns nått som heter så [/quote]
nasse_89 skrev:jag blir förbannad när jag ser såna inlägg som rkan gjorde helt jävla onödigt svar tycker jag och sen att folk uppmuntrar rkan??? fan tänker vissa med
Jag skrev mitt inlägg efter att 2stroke4ever (killen som lura i TS att det fanns detta) hade sagt åt mig/alla i chatten att skriva och jäklas lite med han.
rkan skrev:du öppnar mojängen som sitter någonstans på moppen vilket leder olja genom luften på ett sådant magiskt sätt att bara gnomer förstår sig på detta, sen funkar vatten mycket bättre att tanka än bensin ett till tips är att ha v-power bensin i fickan för att det blir en förtrollning över moppen då som gör att den går 230 km/h, ungefär som med Tk då.. Bearnaisesås i kylaren funkar även som NOS
Hörru rkan ja provade! Och nu e moped trasig! Men kan man lägga en stek på kröken så man har nåt till bearnaisesåsen? Det skulle va gott!
nasse_89 skrev:jag blir förbannad när jag ser såna inlägg som rkan gjorde helt jävla onödigt svar tycker jag och sen att folk uppmuntrar rkan??? fan tänker vissa med
Jag skrev mitt inlägg efter att 2stroke4ever (killen som lura i TS att det fanns detta) hade sagt åt mig/alla i chatten att skriva och jäklas lite med han.
jaa men vad bra och moget... om han skulle säga till dig att hoppa från ett 15meter högt hus ner i asfalten med tänderna först skulle du göra de också?
Hörru rkan ja provade! Och nu e moped trasig! Men kan man lägga en stek på kröken så man har nåt till bearnaisesåsen? Det skulle va gott!
haha de var jag som bad rkan adda de med bearnaisesåsen
Derbi Senda
Setup:
jaa men vad bra och moget... om han skulle säga till dig att hoppa från ett 15meter högt hus ner i asfalten med tänderna först skulle du göra de också?
ehm nej? för de är ju inte kul? dock så var de kul o jävlas med TS:)
Derbi Senda
Setup:
yeah mitt rätt ( ja TS är min kompis så han tar inte åt sig)