Kebabpizza är en chansning. Så sjukt olika från olika ställen :O Ibland kanonbra ibland raka motsatsen haha.jesper178 skrev:KEBAB lätt!
+1chifen skrev:Kebabpizza är en chansning. Så sjukt olika från olika ställen :O Ibland kanonbra ibland raka motsatsen haha.jesper178 skrev:KEBAB lätt!
hahadaveneos skrev:+1chifen skrev:Kebabpizza är en chansning. Så sjukt olika från olika ställen :O Ibland kanonbra ibland raka motsatsen haha.jesper178 skrev:KEBAB lätt!
I stockholm är kebaben som remsor.
i Lidköping är den mer som kyckling, eller hur man ska uttrycka sig.
Skiljer sig väldigt mycket från ort till ort.
Övriga ämnenbeckvall skrev:ja samma sak där? vad gör dom här? detta är bara för att få posts.TheMidnightRider skrev:beckvall : finns ju trådar med typ bästa chipsen och läsken här och då kom jag på denna.
Så är det på alla forum, det är helt okej så länge det inte är ivägen för de trådar som forumet är ämnat för. Ta en titt på sporthoj eller garaget, de är också motorforum men har båda en off topic del i forumet. Det lockar lite folk, man får möjlighet att byta åsikter om allt möjligt och helt enkelt diskutera vardagsproblem och sånt man tycker om. Inget fel så länge det inte missbrukas och går för långt.beckvall skrev:ja samma sak där? vad gör dom här? detta är bara för att få posts.TheMidnightRider skrev:beckvall : finns ju trådar med typ bästa chipsen och läsken här och då kom jag på denna.
+1Tuta skrev:Övriga ämnenbeckvall skrev:ja samma sak där? vad gör dom här? detta är bara för att få posts.TheMidnightRider skrev:beckvall : finns ju trådar med typ bästa chipsen och läsken här och då kom jag på denna.
Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Om du vill snacka moppar så finns det andra forumdelar, svårt eller?
Ontopic: Jag brukar ta Salami och lök men på en del pizzerior har dom en med ett ägg i mitten och sen bacon på, jääävligt gott
TheMidnightRider skrev:Vilken pizza är bäst tycker ni? min är hawaii
köttfärs är nice men man får oftast väldigt lite köttfärs, dåligt tycker jag..adddam skrev:kebab, caprizone med bejanes sås eller så kan faktiskt köttfärs pizza vara gott, om man vill ha lite varitation
+111111Born2Ride skrev:kebab pizza skarre va för jääävla gött!