Nutbreaker skrev:Nice roxx Är det skönt med så högt styre? ska köpa ett Protaper styre till min slider men vet inte om det blir snyggt med så högt på en slider..
Ja, de är gött men jag trodde inte de skulle bli så högt när jag satte på styret men nu tycker jag de ser bra ut Kanske blir lite högt till din slider?
Nutbreaker skrev:Nice roxx Är det skönt med så högt styre? ska köpa ett Protaper styre till min slider men vet inte om det blir snyggt med så högt på en slider..
Ja, de är gött men jag trodde inte de skulle bli så högt när jag satte på styret men nu tycker jag de ser bra ut Kanske blir lite högt till din slider?
slider ska vara till stunt och inget annat enligt mig och rentals höga styren är dom skönaste/bästa till stunt faktiskt så satsa på det
delarna är snygga men att ha orginalkåpor förstör allt.
köp ny bakkåpa och spackla in dubbeloptik och lacka i snygg färg så blir den jävligt fräsh
Skit fin roxx
Ser mycket snyggare ut än powerking's enligt mig och snyggare lär den bli
tack ska du ha men JAG gillar den inte tyvärr :/ när jag kollar på en moped så vill jag se unika saker och tyvärr ser denna ut som en aerox i mängden :/ men med nya kåpor i en fräsh färg så blir den riktigt snygg faktiskt
det enda som saknas är en bcd extrem underkåpa bak ,
Folk som håller på att kleta med spackel som powerking , ja slutresultatet av det , kolla på powerkings moped om han använder den en sommar , Fyfan vad dålig den kommer bli .
annars tycker jag styret är för högt och röret ser inte ut att vara till en roxx ,
jävligt cleant att inte ha framlampa(tar dubbeloptik alla gånger ) men lite högt styre tycker jag och ta bort skjuts sadeln skulle inte skada heller, men sjukt fräsh fan
Tackar Vet att styret är högt och så, men tanken var att de skulle suttit ett lägre styre på men så blev de inte och de är rätt gött å ha ett högt styre
METAL666 skrev:Tackar Vet att styret är högt och så, men tanken var att de skulle suttit ett lägre styre på men så blev de inte och de är rätt gött å ha ett högt styre
RacingTobbe skrev:oj, snyggt med allt neon ! vad för neonlampor har du?
Tackar Jag har typ 10 dioder fram och bak, och under sitter de neon rämsor två stycken
Okej okej, så fram är det 10 olika lampor som inte är inkopplade med varandra från början? Asså man köper dom styckvis eller ?
Stämmer bra de fast man köper dom i ett pack med fyra stycken i varje pack men jag har ju kopplat alla till en sockerbit( tror jag de heter ) sen har jag ju dragit en plus och en minus där ifrån till stömbrytaren och sedan ifrån strömbrytaren till batteriett
METAL666 skrev:
Tackar Jag har typ 10 dioder fram och bak, och under sitter de neon rämsor två stycken
Okej okej, så fram är det 10 olika lampor som inte är inkopplade med varandra från början? Asså man köper dom styckvis eller ?
Stämmer bra de fast man köper dom i ett pack med fyra stycken i varje pack men jag har ju kopplat alla till en sockerbit( tror jag de heter ) sen har jag ju dragit en plus och en minus där ifrån till stömbrytaren och sedan ifrån strömbrytaren till batteriett
okej okej ! Najs ! Får man fråga vart du köpte dom i 4 pack ?
*-*-*-* Never Drive Faster Than Your Angel Can Fly *-*-*-*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
RacingTobbe skrev:
METAL666 skrev:
Japp, köpte dom på bike i trollhättan
jaha, så du köpte inte dom på internet ?
*-*-*-* Never Drive Faster Than Your Angel Can Fly *-*-*-*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~