1. Kan kosta allt från 3000kr till dubbelt så mycket, beroende på hur fort du lär dig, övningskör privat osv. Men är säkert rätt mycket merDanielSahlin skrev:hej jag har några frågor som jag vill ha svar på:
vad kostar det på ett ungefär att ta lätt mc?
vad kör man upp med? moped/mc?
vad får en 125a gå i?
vill ha en 125a i bra kvalité kom med tips. hade tänkt o köpa en gasgas var kan man köpa dem, länka gärna en sida. (( vill helst ha en ny, o vad ligger priset på? ))
tack på förhand.
kolla när tråden är gjord nästa gång smart ass....Jolly skrev:Denna ständiga konflikt om 2 och 4 takt. Men jag skulle råda dig att köpa 4 takt. Mycket mindre underhåll. Kanske inte samma dra i dom. Men du blir inte förväxlad som ett moppefucko av andra heller. Plus att 4 takt har vrid över hela registret i princip, mina råd bara.
Du, hur kan du se tiden? Jag kan inte se det längreaerox-sami skrev:kolla när tråden är gjord nästa gång smart ass....Jolly skrev:Denna ständiga konflikt om 2 och 4 takt. Men jag skulle råda dig att köpa 4 takt. Mycket mindre underhåll. Kanske inte samma dra i dom. Men du blir inte förväxlad som ett moppefucko av andra heller. Plus att 4 takt har vrid över hela registret i princip, mina råd bara.
senaste inlägg var = tis nov 09, 2010 sen bumpar du upp skiten...
Står ju över "posten"RacingTobbe skrev:Du, hur kan du se tiden? Jag kan inte se det längreaerox-sami skrev:kolla när tråden är gjord nästa gång smart ass....Jolly skrev:Denna ständiga konflikt om 2 och 4 takt. Men jag skulle råda dig att köpa 4 takt. Mycket mindre underhåll. Kanske inte samma dra i dom. Men du blir inte förväxlad som ett moppefucko av andra heller. Plus att 4 takt har vrid över hela registret i princip, mina råd bara.
senaste inlägg var = tis nov 09, 2010 sen bumpar du upp skiten...Men jag kunde förrut ...