Aa, men jag har sett så många här som säger att man absolut inte kan köra med originalvev på MHR 80 Replica, det kan man visst, polarn gjorde de hela förra året, och inte ett glapp i vev eller ramlager än.bensinskalle skrev:och på vad det är för cylindersiiimooon skrev:Kan hålla flera tusen mil, eller så håller det bara 5 mil, de beror på hur långt den har gått.![]()
Till TS: Skriv ett bättre topic!!
jag kör originalvev på min mhr replica 70ccsiiimooon skrev:Aa, men jag har sett så många här som säger att man absolut inte kan köra med originalvev på MHR 80 Replica, det kan man visst, polarn gjorde de hela förra året, och inte ett glapp i vev eller ramlager än.bensinskalle skrev:och på vad det är för cylindersiiimooon skrev:Kan hålla flera tusen mil, eller så håller det bara 5 mil, de beror på hur långt den har gått.![]()
ÄN NEJ !siiimooon skrev:Aa, men jag har sett så många här som säger att man absolut inte kan köra med originalvev på MHR 80 Replica, det kan man visst, polarn gjorde de hela förra året, och inte ett glapp i vev eller ramlager än.bensinskalle skrev:och på vad det är för cylindersiiimooon skrev:Kan hålla flera tusen mil, eller så håller det bara 5 mil, de beror på hur långt den har gått.![]()
Det är inget av hyper eller vanlig.willemedDERBIN skrev:ÄN NEJ !siiimooon skrev:Aa, men jag har sett så många här som säger att man absolut inte kan köra med originalvev på MHR 80 Replica, det kan man visst, polarn gjorde de hela förra året, och inte ett glapp i vev eller ramlager än.bensinskalle skrev: och på vad det är för cylinder![]()
men ngn dag kommer det att RASA
och då kommer det INTE bli billigt ;D
kör han MHR 80 cc hyper ? eller bara 80 cc
jag har 70cc versionen och det är upper sport..siiimooon skrev:Det är inget av hyper eller vanlig.willemedDERBIN skrev:ÄN NEJ !siiimooon skrev: Aa, men jag har sett så många här som säger att man absolut inte kan köra med originalvev på MHR 80 Replica, det kan man visst, polarn gjorde de hela förra året, och inte ett glapp i vev eller ramlager än.
men ngn dag kommer det att RASA
och då kommer det INTE bli billigt ;D
kör han MHR 80 cc hyper ? eller bara 80 cc
Om den rasa så tar han sin Manston Revo70-motor.