vad gör du om du lånar din kompis moppe för att dra hem och käka men vurpar på vägen och flyger ner i diket, allt pajjar,
säger 3 "invandrare" hoppade på mig och snodde de
vad gör du om du har sex med din tjej och din bror kommer in och stirrar och går inte ut
frågar om det ser bra ut
vad gör du om din heta lärare som du länge spanat in börjar hålla på med dig och det slutar med att ni knullar, och sedan kommer klassen in + tjejen som du gillar ???
Skulle säga; "Vill ni också vara med? Nä, tänkte väl det, UT HÄRIFRÅN DÅ!" Och sedan fortsatt.
Vad skulle du göra om du var jagad av ett gäng brottslingar uppe på ett 20 meters högt hus och du var tvungen att antingen konfrontera de och riskera dö eller hoppa ner och hoppas på att överleva, vad skulle du ha gjort i den situationen?
SickRazer skrev:Skulle säga; "Vill ni också vara med? Nä, tänkte väl det, UT HÄRIFRÅN DÅ!" Och sedan fortsatt.
Vad skulle du göra om du var jagad av ett gäng brottslingar uppe på ett 20 meters högt hus och du var tvungen att antingen konfrontera de och riskera dö eller hoppa ner och hoppas på att överleva, vad skulle du ha gjort i den situationen?
konfrontera dom och riskera att dö iom att jag inte är stålmannen, på 20m höjd är det rätt kört.
SickRazer skrev:Skulle säga; "Vill ni också vara med? Nä, tänkte väl det, UT HÄRIFRÅN DÅ!" Och sedan fortsatt.
konfrontera dom och riskera att dö iom att jag inte är stålmannen, på 20m höjd är det rätt kört.
vad gör du om en bög kommer och taffsar på dig?
Drar hans huvud bak och stoppar in det i hans röv. (elr inte)
Vad skulle du göra om... Jag kommer ärligt inte på något. Ni får fortsätta
Jag skulle vilja ha flera små för då kan jag hoppa dom till små köttbitar och sedan grilla dem. För skulle jag ta en stor så måste jag ju stycka den för att få den på grillen.
Kommer inte på någon bra fråga, så jag säger väll pass till nästa person
SickRazer skrev:Vad skulle du gjort om du av någon anledning blir paralyserad i hela kroppen?
Paralyserad= att man inte kan röra på sig?
om det är det så kan man ju inte göra så mycket, jag skulle försöka tänka ut någon smart uppfinning att bli rik på sen
vad skulle du ha gjort om du var och körde moped i skogen med din kompis och han ramlar och skadar sig rejelt och inte kan röra på sig,
du har inte heller någon telefon med dig och det är långt till närmsta "civilisation".
All fysisk aktivitet som inte orsakar orgasm är onödig!
Jag skulle ha hjälpt honom upp på min moppe och skjutsat honom. Om inte det skulle ha gått så skulle jag ha kört med moppen efter hjälp eller burit honom på ryggen tills jag inte orkade mer, om jag inte orkade mer så skulle jag sätta ner honom någonstans säkert och springa själv efter hjälp.
YamahaFille skrev:Vad skulle du göra om brevbäraren kastade in reklam fast du skrivit med stora bokstäver "INGEN REKLAM"??
(OBS detta gäller lägenhet).
(har hänt mig) han gjorde det varje dag i typ 1 vecka. det var förra sommarlovet min kusin var hos oss den veckan och vi var själva hemma varje dag han kom veckan efter så väntade vi på honom och skrämde skiten ur honnom när han öppnade brevinkastet xD
ingen mer reklam efter det
vad skulle du göra om brevbäraren började riva sönder all din post varje dag ist ?
YamahaFille skrev:Vad skulle du göra om brevbäraren kastade in reklam fast du skrivit med stora bokstäver "INGEN REKLAM"??
(har hänt mig) han gjorde det varje dag i typ 1 vecka. det var förra sommarlovet min kusin var hos oss den veckan och vi var själva hemma varje dag han kom veckan efter så väntade vi på honom och skrämde skiten ur honnom när han öppnade brevinkastet xD
vad skulle du göra om brevbäraren började riva sönder all din post varje dag ist ?
vänta på honom med basebollträ när han kommer så han inte vågar göra det
vad skulle du göra om han skulle börja pissa i din brevlåda eller vad du nu har
bygga in en sågmaskin som åker ut och sågar av den. allt styrs med den geomotranska uppfinningen som känner an flytande vätska som passerar det osynliga laserfältet som är inbyggd i brevinkastet xD
PoWeRKinG skrev:
bygga in en sågmaskin som åker ut och sågar av den. allt styrs med den geomotranska uppfinningen som känner an flytande vätska som passerar det osynliga laserfältet som är inbyggd i brevinkastet xD
Vad gör du om du är och ska köpa en moppe, du får provaköra den och råkar köra in i ett träd, personen du ska köpa den av ser olyckan, du är inte heller säker på att du ska köpa den. Vad säger du ? ;D