Tja!
Någon som vet någon sida där man kan fåtag på all info om sitt fordon
när den har varit försäkrad, alla ägare, hos vilket försäkrings bolag den har varit försäkrad, vilken försäkring (trafikförsäkring, halvförsäkring,helförsäkring)
ja, jag fattar inte vrf du vill veta vad han hade men, jag tror inte det finns något sådant register utan det närmste du kan komma är väl transportstyrelsens fordons uppgifter. Och om du skulle ringa runt till något försäkringsbolag och fråga vad denna personen hade för försäkring så får de inte säga det då det är privata uppgifter. Så vad du vill går med högsta sannolikhet inte att få tag på som privat person.
Fan va hårt,
Ne men jag vill bara veta för jag har tagit kontakt med polisen för det står att den är stulen på transportstyrelsen och jag börjar bli lite fundersam, för ägarbyts papprena har gått igenom fast det står ändå att den är stulen och transportstyrelsen sa att det var polisen som ändast kunde ta bort det. Och polisen bad mig att säga till han jag köpte moppen av att ringa polisen fast jag vet inte om han har gjort det eftesom han kanske har gjort försäkringsbedrägeri och då tänkte jag kolla om han hade hel/halv försäkring på den för då är det troligen så :/
vet inte om man kan se det men men
det är vad jag har och kan bidra med:)
och snälla KRASHA inte denna nu bara xD
det är det ända stället jag kan titta a trallor är reggade korrekt (a)
Derbi Senda: Derbi racing development -03!!!
det är roligt att läsa när ni kommer med era ider ....samt roligare att se den rätta lösningen framför sig ^^