sant, och även kring denna håla som kallas stad
dock vore det bra om (om det blir något liknande donken strög) det blir lite vänligt för oss moppepojkar som kör så gott som original så de andra inte kör jävel så alla får snuten efter sig? vore inte så kul
jag har runt 5-6 pers i åtanke just nu varav ungefär hälften+ jag kör original
EDIT: fattar att du inte menar något illa med att skara är en skithåla men håller fullt med
gärna! vore dock kanske lite roligare om man lyckas få med sig lite mer folk genom typ tidningsreklam osv samt att de som har epa/a-traktor är välkomna med? så blir det lite som ett meet först och sedan "donkenströg"?
derbiofc skrev:gärna! vore dock kanske lite roligare om man lyckas få med sig lite mer folk genom typ tidningsreklam osv samt att de som har epa/a-traktor är välkomna med? så blir det lite som ett meet först och sedan "donkenströg"?
Skulle sett ut att ha i tidningen:
"Hej! kl 15:00 så kommer 20 trimmade mopeder att samlas på donken utan tillstånd! alla är inbjudna inklusive poliserna som inte läser tidningen!"
vi får väll lägga upp en tråd sen så man anmäler sig
kan vi inte hålla den i jörlanda/storahöga/kingriver = kungälv/ stegnusund för jag kan få med mig ett par pers då men jag är på ps är fiddy's välkomna ??
hur mycket en anka försöker så kan den aldrig bli en svan
mhr replica 70cc
s6 pro
19mm förgasare
variatorgrejer
kopplingsgrejer
gasres så man slår över och över 100 km/h
snuten är inte farlig tro mig
i vår isåfall?
EDIT: jag kanske kan hålla i det iom att skövde har mc polis och skara är en liten skithåla (menar inget illa men det är sant)
HAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hahhahahahhahahahahahahahahahahahahahahahaahahhaahahahahahahahahaahh!!!!!!!!!!!!!
Nej men seriöst den gör inte över 100 med det För att citera ktm: sen vaknade du eller?
ajonson skrev:måste tilläga ett skönt ordspråk en polare har "Skövde, staden ingen behövde"
så sant asså
var där med en kompis en heldag när vi cyklade mkt (streetdirt och bmx) och vi åkte dit iom att vi ville cykla lite i "okänd miljö" och tänkte att skövde skulle ha lite nice hopp osv.
ajonson skrev:måste tilläga ett skönt ordspråk en polare har "Skövde, staden ingen behövde"
så sant asså
var där med en kompis en heldag när vi cyklade mkt (streetdirt och bmx) och vi åkte dit iom att vi ville cykla lite i "okänd miljö" och tänkte att skövde skulle ha lite nice hopp osv.
besvikelse. "skövde, staden ingen behövde"
va de med chuckern ? hahah fan den va kung.. fast nä
så sant asså
nej självklart inte
sålde skiten och köpte en suburban tror jag den hette nyaste delarna, 12kg
nej självklart inte
sålde skiten och köpte en suburban tror jag den hette nyaste delarna, 12kg