Aerox;Speedfighter nr 1 skrev:Speedfight 2 !!! det finns hur mycket delar och stylingsdetaljer som helst det är en vinnare när man snackar mopeder.![]()
![]()
![]()
![]()
2stroke skrev:Aerox;Speedfighter nr 1 skrev:Speedfight 2 !!! det finns hur mycket delar och stylingsdetaljer som helst det är en vinnare när man snackar mopeder.![]()
![]()
![]()
![]()
63 cylinderkit
198 stylingdelar till chassi
92 avgasrör
SPF2 LC -04+;
Knappt 15 cylinderkit
Runt 40 avgasrör
158 stylingdelar till chassi
Ja men du får en peugeot istellet för en Areox och det skulle jag betala för
Det var dom sakerna jag jämförde i Twostrokeshoppen, nog fan finns det mer till Aerox.. Och så är Aerox finare
trimma en speedfight är som att trimma en traktorSpeedfighter nr 1 skrev:2stroke skrev:Aerox;Speedfighter nr 1 skrev:Speedfight 2 !!! det finns hur mycket delar och stylingsdetaljer som helst det är en vinnare när man snackar mopeder.![]()
![]()
![]()
![]()
63 cylinderkit
92 avgasrör
SPF2 LC -04+;
Knappt 15 cylinderkit
Runt 40 avgasrör
Det var dom sakerna jag jämförde i Twostrokeshoppen, nog fan finns det mer till Aerox.. Och så är Aerox finare
Ja men du får en Speedfight istället för en Areox och det skulle jag betala mer för. Men det är också så att en speedfight 2 har 1,36 mer häst krafter än en Areox och när en moped ligger på runt 5 hk så gör det en hel del. Fast det finns andra saker som Yamaha är bra på och en av de är Crossar/ Enduro.
Och varför måste det finns 63 stycken cylinderkit, fast det kan ju vara så att Areox satsar på kvantitet istället för KVALITET som de satsar på till en speedfight
Att du betalar mer pengar för att få en speedfight är din ensak.Speedfighter nr 1 skrev:2stroke skrev:Aerox;Speedfighter nr 1 skrev:Speedfight 2 !!! det finns hur mycket delar och stylingsdetaljer som helst det är en vinnare när man snackar mopeder.![]()
![]()
![]()
![]()
63 cylinderkit
92 avgasrör
SPF2 LC -04+;
Knappt 15 cylinderkit
Runt 40 avgasrör
Ja men du får en Speedfight istället för en Areox och det skulle jag betala mer för. Men det är också så att en speedfight 2 har 1,36 mer häst krafter än en Areox och när en moped ligger på runt 5 hk så gör det en hel del. Fast det finns andra saker som Yamaha är bra på och en av de är Crossar/ Enduro.
Och varför måste det finns 63 stycken cylinderkit, fast det kan ju vara så att Areox satsar på kvantitet istället för KVALITET som de satsar på till en speedfight
aerox är så sjukt mycket bättre än speedfight och dom har så sjukt mycket mer delar och ja det är kvalité på alla deras grejer, men aerox är så äckligt ut tjatat och speedfight är inte direkt heller kina skit men jag hatar att det är singelarmSpeedfighter nr 1 skrev:2stroke skrev:Aerox;Speedfighter nr 1 skrev:Speedfight 2 !!! det finns hur mycket delar och stylingsdetaljer som helst det är en vinnare när man snackar mopeder.![]()
![]()
![]()
![]()
63 cylinderkit
92 avgasrör
SPF2 LC -04+;
Knappt 15 cylinderkit
Runt 40 avgasrör
Skall man hyper trimma så är piaggio blocket bättre för det ändamåletTuta skrev: Piaggiomotorn är faktiskt jävligt bra, speciellt original, tror att det var nått tjall på hans speedfight. Om man ska bygga hyper är det i princip en smaksak vad man föredrar...
Jasså, då är väl svaret på vilken som är bäst att få och gå fort givetFrullen_91 skrev:Skall man hyper trimma så är piaggio blocket bättre för det ändamåletTuta skrev: Piaggiomotorn är faktiskt jävligt bra, speciellt original, tror att det var nått tjall på hans speedfight. Om man ska bygga hyper är det i princip en smaksak vad man föredrar...
Den moppe som gått överlägset snabbast av de jag haft avstrypt är Kymco super9.wcat skrev:hej skriv vilken tvåtakts moppe som hällts som håller för att trimma för hastighet skriv på nu gubbar
synd bara att den är så jävla ful.runners skrev:Den moppe som gått överlägset snabbast av de jag haft avstrypt är Kymco super9.wcat skrev:hej skriv vilken tvåtakts moppe som hällts som håller för att trimma för hastighet skriv på nu gubbar
NÄ NÄ ! det är inte kina skit ...den är Taiwan och jag har inte haft ett endaste problem med den!
En sak som är skittrist är utbudet av trim och delar är ganska dåligt, men visst finns det men inte så mycket som till minarelli.
wcat skrev:synd bara att den är så jävla ful.runners skrev:Den moppe som gått överlägset snabbast av de jag haft avstrypt är Kymco super9.wcat skrev:hej skriv vilken tvåtakts moppe som hällts som håller för att trimma för hastighet skriv på nu gubbar
NÄ NÄ ! det är inte kina skit ...den är Taiwan och jag har inte haft ett endaste problem med den!
En sak som är skittrist är utbudet av trim och delar är ganska dåligt, men visst finns det men inte så mycket som till minarelli.
erik_94 skrev:trimma en speedfight är som att trimma en traktorSpeedfighter nr 1 skrev:2stroke skrev: Aerox;
63 cylinderkit
92 avgasrör
SPF2 LC -04+;
Knappt 15 cylinderkit
Runt 40 avgasrör