Men sourecream and sweet chilli är så satans goda

Pringles är ju svingött! Köper jämt pringlesvonLidl skrev:JA! Många med "less fat" är GODARE än originalet!Knaprigare, mer smak osv.
Mina favoritchips är utan tvekan: Svenska Lantchips Gräddfil&Lök
Äckligaste märket (svårt att säga att just en/ett chips e äckligt så tar märker jag gillar minst) : Pringles! Lite i paketet, dyra, potatispulver ist för riktig potatis, konstig smak (gillar vissa "hot"-aktiga dock) osv.
Roxxen96 skrev:Vadå heldraget? Där får man köra om.
vi nere i södern (karlskrona) gör så här ^^ [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VZZQUk88 ... re=related[/youtube]ktm_danielsson skrev:Jag vet inte hur det är med dig, men vi i Örebro håller oss bortanför stränderna på vinterhalvåretyamaha2pwn skrev:ungsbakade klart godast ^^ problemet med chips är ju att det inte så strand vänligt... men lösningen är att skriva made by olw & carlsberg på kaggen^^
Edit : Angående det där med pepparspray, har fått Nato pepparspray från USA på mig, och det sved i ögon näsa hårbotten och överallt i ca 4-5timmar och då stod jag ändå i duschen 98% av tiden... Helvete..
(Fråga mig inte hur det hände)
Det här är nog första gången som jag vill införa censur på forumet och bara tok ip-banna någon för något som inte strider mot reglerna :ODEA!! skrev:Inget chips, godis eller något sånt är det bästa!