Det gick några månader, jag var ute och körde med min polare ute på en skogsväg och tävlade om vem som körde snabbast och precis bakom kurvan där jag kommer i 50km/h så ser jag bara en stor front och sedan säger det boom! jag hade front krockat med en lastbil... skadan på moppen blev blinkers krossade fram gaffeln blev sne och framhjulet var ovalt. för min del så var det sjukhuset med ett korsband i knät som var av.
Klart (:D)
Kommer(:))
Håller på med (:P)
Kanske (;))
Vet inte (:S)
SETUP
Större munstycke (:D)
Annat insug(:S)
Annan förgasare (;)) (21mm för stort för min setup tror jag )
Sportluftfilter (;)) ( kommer med 21mm om jag sätter på den.)
Barikit vev (:S)
Snabbgashantag (:S)
Racing koppling (:S)
Slipa och lacka ramen (:P)
Undertail av plexiglas (:))
Polera växelspak/fotpinnar/bromspedal m.m (:))
Polera Avgasröret (:)
Neon (;))
Lacka motorn (:D)
Höjningssats (;))
Carbon broms/koppling (:))
Carbon kopplingsarm (:))
Carbon svänghjulskåpa (:))
Carbon växelkåpa (:))
Carbon pumphuskåpa (:))
Aluminum stylinggaller (:))
Lacka bromsskivorna Svarta (:D)
Blåa Bensinslangar (:S)
Svart kåpset med monster dekaler (:))
fatbar (;))
däckpenna (:))
snyggare mini blinkers (:))
mindre LED baklampa (:D)

Veckan efter åkte jag och kollade på en reservdelsmoped för 3000kr som jag köpte. jag fick med en massa saker så jag har redan tjänat in dom pengarna som jag betalade för mopeden

den gick fin fint fram till i november då cylinder skar.
så här såg kolven ut:

Fin eller hur?;)
har börjat att slipa på ramen lite har tänkt att lacka den svart . ska dock kolla upp priset med att få den lackad av lackeringsfirma på måndag

Motorn före tvätt och lack (obs har börjat på att grovtvätta den lite på denna bild) :

Motorn efter tvätt och lack :

Lite saker jag fick med av reservdelsmopeden:

blir Update igen så fort jag får hem cylindern och lite smått å gott jag har beställt

[UPDATE 2/18]
Tjenare! drog iväg en gullig liten beställning till twostroke idag

Vara Antal St. pris Totalt Ta bort
Barikit - Cylinderkit (Racing) 50cc (AM6) 1.599,00 1.599,00 x
Dellorto - Munstycksset (5 mm) (88, 90, 92....110) 175,00 175,00 x
Samlat inköp: SEK 1.774,00
min print screen knapp funkade inte haha xD har även hittat lite goa saker i en låda här hemma så som 21mm förgasare ostrypt insug och sportluftfilter

[UPDATE 28/2-2011]
Tjenare har inte blivit update på länge nu och har inte lyckats få direct länken på imageshack ( är helt enekelt för lat för att registrera mig ska göra det sen när jag får tid :p ) satt denna update är skriftligt då

Har hänt ganska mycket har b.la bytt Ram så moppen har blivit upphöjd med ca 4 cm kanske? vet inte riktigt hur mycket men hög blev den iaf och skön att åka på

Bilderna kommer så fort jag orkar registrera mig på imageshack!
Har lackat det vita kåpsetet jag hade också till svart blev snyggt enligt mig vet inte om jag ska på med klarlack eller inte får se sen.
har en blackbox liggandes här hemma är det värt att sätta dit den tro? hmm xD Allt för denna gång har säkert glömt något för har hänt väldigt mycket men men . Glöm inte att slänga in en kommentar