Ingen söndagsauktion?

Kom med förslag, feedback och förbättringar gällande sidan.
2stroke
Gasres

Ingen söndagsauktion?

Inlägg av 2stroke »

Vart tog den vägen? :shock: [/quote]
Användarens profilbild
Danne
Avstängd
Kontakt:

Inlägg av Danne »

undrar jag med :/
trevox
Svårstartad skrothög

Inlägg av trevox »

bra fråga:(
Användarens profilbild
Jetforce_Dahlin
Jetforce #1
Kontakt:

Inlägg av Jetforce_Dahlin »

Twostroke skänker twostrokerider saker som vi kan aktionera ut till dunderpriser. Men tror inte de har råd att ge bort saker varje vecka ;)
Polis: Hur fort går den här mopeden då?
Jetforce: Hur länge tänker du gasa?
Användarens profilbild
MartenRRX
Farsans gamla zündapp

Inlägg av MartenRRX »

Jetforce_Dahlin skrev:Twostroke skänker twostrokerider saker som vi kan aktionera ut till dunderpriser. Men tror inte de har råd att ge bort saker varje vecka ;)
+1
2stroke
Gasres

Inlägg av 2stroke »

Jetforce_Dahlin skrev:Twostroke skänker twostrokerider saker som vi kan aktionera ut till dunderpriser. Men tror inte de har råd att ge bort saker varje vecka ;)
Absolut inte, dom omsätter ju bara några miljoner per år, inte mycket pengar de :cry:
RacingTobbe
Gasres
Kontakt:

Inlägg av RacingTobbe »

Aa, det kan ju vara så! Men vi får hoppas att det inte är så, för det skulle varit väldigt tråkigt ! :(
*-*-*-* Never Drive Faster Than Your Angel Can Fly *-*-*-*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Användarens profilbild
MartenRRX
Farsans gamla zündapp

Inlägg av MartenRRX »

RacingTobbe skrev:
Aa, det kan ju vara så! Men vi får hoppas att det inte är så, för det skulle varit väldigt tråkigt ! :(
Jag tycker att vi borde vara nöjda då vissa kan få värsta dunder priser på en del saker.
Någon söndag då och då utan någonting att visa ut gör väl inget?:)
Användarens profilbild
Jetforce_Dahlin
Jetforce #1
Kontakt:

2stroke skrev:
Absolut inte, dom omsätter ju bara några miljoner per år, inte mycket pengar de :cry:
Så bara för att man tjänar pengar ska man ge bort 1-2 tusen varje vecka till sina kunder? :P
Användarens profilbild
Sockan
Kinaraket

Inlägg av Sockan »

Vad är det man säger... "Bit inte den hand som föder". Om det enbart kommer klagomål (som denna) när faktiskt TwoStroke tar sig tid(och pengar) att annordna dessa auktioner gör inte saken bättre. Jag har t.ex. ALDRIG sett ett enda positivt om auktionerna - förutom när de inte var igång. Då var det alltid "Ååh, vi vill ha auktioner tillbaka!!" Och nu tackar ingen, utan tar förgivet att det är varje söndag. Var glad att det ens blir 1 gång per år, är faktiskt VÄLDIGT generöst att ge bort så här mycket! (Tänk dig själv om du ger bort 1,000kr, det spelar ingen roll om du har 1milj eller 1050kr, det är fortfarande mycket pengar.)

Så ge lite TACKSAMHET och visad förståelse för att de inte sker varje helg - så kanske, kanske de inför Söndags auktion nästa vecka!

Se det här inlägget som en stor eloge riktad till ni som sköter detta, och en spark där bak till er bakåtsträvande kommunister.
EFESIERBREVET, KAPITEL 5, VERS 24:
”Och liksom kyrkan underordnar sig Kristus, så skall också kvinnorna i allt underordna sig sina män”

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=22494 Kolla in mitt projekt!

Är du som mig och gillar sol och värme? Kör då mera bil och främja den globala uppvärmningen.
Användarens profilbild
CaToXXo
King of the street

Inlägg av CaToXXo »

Sockan skrev:Vad är det man säger... "Bit inte den hand som föder". Om det enbart kommer klagomål (som denna) när faktiskt TwoStroke tar sig tid(och pengar) att annordna dessa auktioner gör inte saken bättre. Jag har t.ex. ALDRIG sett ett enda positivt om auktionerna - förutom när de inte var igång. Då var det alltid "Ååh, vi vill ha auktioner tillbaka!!" Och nu tackar ingen, utan tar förgivet att det är varje söndag. Var glad att det ens blir 1 gång per år, är faktiskt VÄLDIGT generöst att ge bort så här mycket! (Tänk dig själv om du ger bort 1,000kr, det spelar ingen roll om du har 1milj eller 1050kr, det är fortfarande mycket pengar.)

Så ge lite TACKSAMHET och visad förståelse för att de inte sker varje helg - så kanske, kanske de inför Söndags auktion nästa vecka!

Se det här inlägget som en stor eloge riktad till ni som sköter detta, och en spark där bak till er bakåtsträvande kommunister.
Har saknat dig Sockan ;)
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ

Inlägg av PK »

frågade bensinskalle förut och han sa bara att det var kong och jonas som fixade det ;)
Användarens profilbild
blackout1994
Svårstartad skrothög

Inlägg av blackout1994 »

okej men söndags auktioner dyker upp lite då och då då eller?
Derbi Senda
Setup:
Cylinder: Airsal 70cc Racing
Förgasare: Dellorto 21mm Black Edition
Koppling: Metrakit
Insug: Doppler
Membran: Doppler
Vev: Metrakit
Avgasrör: Metrakit Pro Race
Filter: Öppet

Gatubruk? ja förfan!
Användarens profilbild
rkan
Hundfan

Inlägg av rkan »

[quote="Sockan"]Vad är det man säger... "Bit inte den hand som föder". Om det enbart kommer klagomål (som denna) när faktiskt TwoStroke tar sig tid(och pengar) att annordna dessa auktioner gör inte saken bättre. Jag har t.ex. ALDRIG sett ett enda positivt om auktionerna - förutom när de inte var igång. Då var det alltid "Ååh, vi vill ha auktioner tillbaka!!" Och nu tackar ingen, utan tar förgivet att det är varje söndag. Var glad att det ens blir 1 gång per år, är faktiskt VÄLDIGT generöst att ge bort så här mycket! (Tänk dig själv om du ger bort 1,000kr, det spelar ingen roll om du har 1milj eller 1050kr, det är fortfarande mycket pengar.)

Se det här inlägget som en stor eloge riktad till ni som sköter detta, och en spark där bak till er bakåtsträvande kommunister.[/quote]
Vi har saknat dig :D
Användarens profilbild
erikmed5e
Svårstartad skrothög

Inlägg av erikmed5e »

så jävla skönt att du är tillbaka sockan ! :D
Användarens profilbild
psykopatrik
Elmoped

Inlägg av psykopatrik »

jag frågade en gång hur det ligger till med auktionerna och fick till svar att TSR köper grejorna av TS (förvisso till bra priser) för att sedan aktionera ut dem. Så det är TSR som betalar och det gör de med anonnspengar.
Så indirekt är det vi medlemar som betalar.
Användarens profilbild
Jetforce_Dahlin
Jetforce #1
Kontakt:

psykopatrik skrev:jag frågade en gång hur det ligger till med auktionerna och fick till svar att TSR köper grejorna av TS (förvisso till bra priser) för att sedan aktionera ut dem. Så det är TSR som betalar och det gör de med anonnspengar.
Så indirekt är det vi medlemar som betalar.
Så bara för att tsr har reklam för ts ska de auktionera ut delar till oss medlemmar, istället för att ta betalt med pengar för annonserna som alla andra. Tsr är faktiskt ett bolag, och precis som alla andra bolag har de en ekonomi, och det är inte riktigt bra för ekonomin att dela ut grejer svinbilligt.
Tv4 gör reklam för McDonalds, så därför tycker du att Tv4 bör skita i att ta betalt, och få hamburgare som de ska sälja för 1 kr st istället? Låter det rimligt? NEJ!
En stor anledning till varför det inte blir så många auktioner nu som förr, tror jag är för att så fort det missas en söndag så blir det ett j'vla gnäll. Hur satans snål får man vara? Var glad att det finns, möjligtvis kanske inte det är just den delen du behöver till moppen just nu. Men tacka och bocka ändå, för jag garanterar att den kommer komma någon gång. Om inte annat kan du ju alltid PM:a någon här på forumet som kanske kan styra lite om vad för del det skulle vara på nästa auktion, inte vet jag?

P.S Dock bör du inte PM:a Jonas som är grundare och ägare av sidan, då han är och seglar jorden runt D.S :P
Användarens profilbild
Sockan
Kinaraket

Inlägg av Sockan »

Precis Jetforce!

Förövrigt så är inte reklamen här för att inbringa pengar.. visst är det de till viss del, men jag tycker att den mesta reklamen verkligen HJÄLPER oss att hitta sidor till crossdelar os.v. Det är relaterad reklam!

Säga vad man vill om auktionerna, men tycker att alla ska ha klart för sig att det är ett PRIVILEGIE, och alla er bakåtsträvande kommunister som enbart klagar när vi inte kör auktioner varje dag... Ta er i brasan.
”Och liksom kyrkan underordnar sig Kristus, så skall också kvinnorna i allt underordna sig sina män”

Är du som mig och gillar sol och värme? Kör då mera bil och främja den globala uppvärmningen.
Användarens profilbild
aerox-sami
Gasres

Inlägg av aerox-sami »

dom borde ju skita iden några veckor sen komma med midrace/hyper cyllar :roll:
Mura Got Blunt?
Användarens profilbild
ajonson
Farsans gamla zündapp

Inlägg av ajonson »

alla kanske inte vill ha sånt... ja tror inte HELA forumet hyper trimmar sina moppar.
Användarens profilbild
Sockan
Kinaraket

Inlägg av Sockan »

ajonson skrev:alla kanske inte vill ha sånt... ja tror inte HELA forumet hyper trimmar sina moppar.
Nej, men de flesta vill nog hypertrimma sina moppar.

Sorry, var tvungen.. :roll:

För mig behöver det inte ens vara något dyrt. Räcker med lite dekalark os.v för min del! :)

Skriv svar