Hejsan! Undrar om ett MK SP passar på drd pro 09..?
Tänkte köpa ett beggat av en kompis för 500 lappen..
Är det värt det om jag har en HELT org drd pro 09?
(någon som vet om drd pro 09 har ostrypt cdi-box?)
MazensDRD skrev:Hejsan! Undrar om ett MK SP passar på drd pro 09..?
Tänkte köpa ett beggat av en kompis för 500 lappen..
Är det värt det om jag har en HELT org drd pro 09?
(någon som vet om drd pro 09 har ostrypt cdi-box?)
Tacksam som faaaan för svar!
röret är värt bra mkt mer en det du ger , beronde på om det är till Derbi så funkar det , annars inte .
nej det tror jag inte , cykelkraft / ts har annars , brukar kosta runt 500
Tja. Jag har en drac som jag ska köpa ett nytt avgasrör till. Vad bör jag köpa? det är inget trim på, endast dragen plugg.
Funderar på nåt härifrån: http://www.piratdelar.se/Rieju/avgassystem/108
whiplashers skrev:Tja. Jag har en drac som jag ska köpa ett nytt avgasrör till. Vad bör jag köpa? det är inget trim på, endast dragen plugg.
whiplashers skrev:Tja. Jag har en drac som jag ska köpa ett nytt avgasrör till. Vad bör jag köpa? det är inget trim på, endast dragen plugg.
Hej twostroke, precis köpt mig en rrx 06, och har fått massor förslag på effektrör som skulle passa oh ge bra effekt, Så vilket hade ni valt av Giannelli 2T och Tk high quality! ? Tack på förhand
RiejuGurra skrev:Hej twostroke, precis köpt mig en rrx 06, och har fått massor förslag på effektrör som skulle passa oh ge bra effekt, Så vilket hade ni valt av Giannelli 2T och Tk high quality! ? Tack på förhand
RiejuGurra skrev:hmm tycker du? alla säger att tk går så bra till AM6 ?
fast giannellit är ett sjukt bra rör till AM6 också. 3 av mina kompisar har kört med det var av en hade ett tk också. prövade den med båda röret och kan säga att giannellit va sjukt mycket bättre.
när han hade TK tog jag han till och med i acc och mellan men han tog mig sakta i topp så det är inget jag rekommenderar alls.
meckar-nisse skrev:hej. skulle behöva hjälp med att luska ut va de e för märke på mitt effektrör. om ni går in på mitt galleri så finns de bilder där. kanske någon kunnig som vet märket? hade vart trevligt
whiplashers skrev:Tjena. Jag har ett TK till min Rieju, högvarvigt, men den gör inte mer än max 70. Varför? :O
Lite mer specs hade varit bra!
Drevning, munstycke, bluddrar den mm.?
Alltså detta är min första moppe och mitt första effektrör + jag är inte så high på mototrer, men nej jag kan inte höra att den blöddrar. Framdrevet har 12 kugg, bakdrevet är jag inte säker på. Det finns inget annat trim på moppen.
Munstycket är orginal, men jag har en i strl 80 och en i 85 liggandes i garaget. Men det kanske bara är att förgasarn är lite felinställd? Man kan ju skruva på den där luft-och bensin-fördelar-skruven, som sitter berevid tomgångsskruven.
Tjenare som det står i beskrivningen är den mer anpassad för 70cc så med din cylinder kommer moppen gå dåligt.
Nej, inte alls den kommer allt gå bra!
@whiplashers
Alltså detta är min första moppe och mitt första effektrör + jag är inte så high på mototrer, men nej jag kan inte höra att den blöddrar. Framdrevet har 12 kugg, bakdrevet är jag inte säker på. Det finns inget annat trim på moppen.
Munstycket är orginal, men jag har en i strl 80 och en i 85 liggandes i garaget. Men det kanske bara är att förgasarn är lite felinställd? Man kan ju skruva på den där luft-och bensin-fördelar-skruven, som sitter berevid tomgångsskruven.
Byt upp dig i munstycke, tills stiftet är oboybrun efter en viss strecka på full gas.
Maltyboy skrev:Tjena moppe pojkar!
Passar ett tk från drac på en yamaha dt50r -04? eller är fästena helt åt helvete?
polaren kanske ska köpa ett begagnat!
Tack på förhand!
Går nog inte på helt perfekt, för DT --> Drac så hamnade kröken för långt ut.
Tja!
Någon som vet var man kan köpa mittendelen till metrakit thrower?
Eller någon som vet var man kan köpa ett billigt rör under 1000 lappen?
Kollade förut på Metrakit rk replica fast hittar det inte nu någonstans, har dem slutat tillvekra dem?
tjenare!
morsan har precis köpt ett yasuni r3 carrera åt mig, och min fråga är om någon vet om det är strypt eller inte?
röret är ostrypt men det sitter nått i ljuddämparen som skulle kunna va en strypning fast jag kan inte avgöra om det e det eller inte
så undrar om någon som har ett r3 kan berätta om det e strypt eller inte
haampish skrev:tjenare!
morsan har precis köpt ett yasuni r3 carrera åt mig, och min fråga är om någon vet om det är strypt eller inte?
röret är ostrypt men det sitter nått i ljuddämparen som skulle kunna va en strypning fast jag kan inte avgöra om det e det eller inte
Mvh haampish
Yasuni - R3 Carrera (FOR COMPETITION USE ONLY)
Yasunis toppmodel i den underliggande serien är R3 Carrera som är ett högeffektsavgassystem med extremt god prestanda.
haampish skrev:tjenare!
Mvh haampish
Yasuni - R3 Carrera (FOR COMPETITION USE ONLY)
Yasunis toppmodel i den underliggande serien är R3 Carrera som är ett högeffektsavgassystem med extremt god prestanda.
så nej det borde inte vara strypt
men har du kollat i ljuddämparen nån gång? de ser seriöst strypt ut men eftersom att de står att det e olagligt att använda på vanliga vägar på röret o shit så undrar man ju