men den länken, den mc såg inte låg ut. men jag håller med dig, min moppe är hög och de är mega skönt att köra, medans jag har testat kompisars Derbi spom är låga, känns som en cykel.
jacke MH enduro skrev:men den länken, den mc såg inte låg ut. men jag håller med dig, min moppe är hög och de är mega skönt att köra, medans jag har testat kompisars Derbi spom är låga, känns som en cykel.
Nej jag vet! Blev as chockad när jag åkte till Marin Och Fritid (letar lv reggade 125or lite) och så var den svin låg :O
jacke MH enduro skrev:men den länken, den mc såg inte låg ut. men jag håller med dig, min moppe är hög och de är mega skönt att köra, medans jag har testat kompisars Derbi spom är låga, känns som en cykel.
Nej jag vet! Blev as chockad när jag åkte till Marin Och Fritid (letar lv reggade 125or lite) och så var den svin låg :O
går det inte att ställa häng som på en cross? ganska värdelöst annars.?
går det inte att ställa häng som på en cross? ganska värdelöst annars.?
hänget är hur långt hojjen sjunker ner från när hjulet hänger fritt och tills den står på marken.
Sådant ska man alltid justera på en cross och då brukar sitt höjden bli bra. om inte så byter man bara fjäder