de är effekten som är viktigast.
dessutom tror jag att det kommer bli ganska snyggt me lacken. Dock får du nog ta och lacka svingen också så att inte rosten syns så väl.
MVH..
ja håller e igor kim lacken blir snygg fan och att inte så mpnga har den färgen som swediah har bestämt att han ska han moppe kmr bli fett nice och med ett effektrör te den
mt5a_stunt skrev:haha trower köp ett Hebo så kanse de rör på sig lite mer knappt ingen skilnad me urplugat å med trower lite skilnad ä de ju men sen proar du me Hebo mkt efekt skilnad de köp Hebo å skit i trower ffs
Du sa ju nyss att Mk Thrower var ett bra rör? Du får bestämma dig nån gång eller sluta snacka skit.
lackeraren skrev:ja håller e igor kim lacken blir snygg fan och att inte så mpnga har den färgen som swediah har bestämt att han ska han moppe kmr bli fett nice och med ett effektrör te den
va fan är swediah xD och jäppe (lackeraren) är det inte dags att han får sina kåper snart köp ett helt nytt trower på cykelkraft för 900kr då svensson fast om du ska ha trower tycker jag att du ska satsa på en ny stötdämpare först för de är ju inte stor skillnad på urpluggat å trower
lackeraren skrev:ja håller e igor kim lacken blir snygg fan och att inte så mpnga har den färgen som swediah har bestämt att han ska han moppe kmr bli fett nice och med ett effektrör te den
va fan är swediah xD och jäppe (lackeraren) är det inte dags att han får sina kåper snart köp ett helt nytt trower på cykelkraft för 900kr då svensson fast om du ska ha trower tycker jag att du ska satsa på en ny stötdämpare först för de är ju inte stor skillnad på urpluggat å trower
Om han lämna in kåperna på lackning får man skylla sig själv. På en lackfirma är det mkt bilar som ska lackas. Och dessutom är det ju Karlstad, där de kryllar av bilar som ska lackas. Men jag kan ju förstå längtan till 110.
Enligt mig så ska thrower ge mer effekt än urpluggat rör då en kompis har haft thrower.
Och ni har ju testat turbokit på den men de blev ju ingen skillnad sa ni. Så när ska ni börja tänka efter lite ? de ä inte röret som gör så att moppen går dåligt.
men vi säger inte att den går dåligt men den axar ju från 1-6 på 1 minut han vill ju att den ska gå fortare. å jag har inge med de här å göra igentligen men ändå
riejumannen skrev:men vi säger inte att den går dåligt men den axar ju från 1-6 på 1 minut han vill ju att den ska gå fortare. å jag har inge med de här å göra igentligen men ändå
nej precis! om han byter till större drev så kommer den nog axa rätt dåligt . Ja trodde också att de berodde på röret eftersom den inte vill sticka på högre varvtalen. Men ni själva testade ditt turbokit på den och ni själva sa att den gick dåligt me de. Turbokit är ett högvarvigt rör och enligt han så gick den inte fortare.
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information