Jag tror inte det , de hade borrat hål i min luftburk så också men jag tror det är för att de ska lättare få i startgas , men min överstiger inte orginal med borrad luftburk
Jag tycker att de ser ut som borrade hål. Svårt att säga vad polisen bryr sig om eller vad de ser mellan fingrarna för. Om moppen går sina lagliga km så tror jag knappast att polisen skulle bry sig. Men en nitisk polis kan anse att det är trim och ge dig böter och allt det där bara av jävelskap.
Vill du reparera burken kan du köpa typ plastic padding och spackla igen hålen och slipa sedan jämt och måla.
Kymco super 9 AC
70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter
det sitter hål original. dock inte säker om det är så många . men oavsett vad, så äre noway att det skulle bli effektskillnad av dom dära modifikationerna. tuta o kör
vafan en Rieju gör 110 bara man drar en plugg i röret:P så det ä inte så jävla otrolig hastigeht.
erik_94 skrev:det sitter hål original. dock inte säker om det är så många . men oavsett vad, så äre noway att det skulle bli effektskillnad av dom dära modifikationerna. tuta o kör
+1
Derbi Senda: Derbi racing development -03!!!
det är roligt att läsa när ni kommer med era ider ....samt roligare att se den rätta lösningen framför sig ^^