moppe hatare!

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres

Inlägg av skogen_swe »

ja kul att det är nån som har sett på insider om granbråket :D pm kommer till alla som sagt pm hittils och fler får också komma med pm om dom ska ha ett svar när film är klar. En fråga ska jag lägga ut de hit på twsr filmen :P
Användarens profilbild
Yamaha_rider
Kinaraket
Kontakt:

Inlägg av Yamaha_rider »

Var kan man se grannfejden i ditt område då? Länka!
YAMAHA YZ Racing
DanneWalle
Farsans gamla zündapp

Inlägg av DanneWalle »

Yamaha_rider skrev:Var kan man se grannfejden i ditt område då? Länka!
aaa, den andra länken funkar inte... :(
DanneWalle
Farsans gamla zündapp

Inlägg av DanneWalle »

skogen_swe skrev:HAHA :lol: fint de men jag kan ju skicka ett pm till alla som siger skicka pm när filmen är frame :wink: så kan jag göra de sen :o kan bli kul de här faktsit :lol: få se kärring som dampar :lol: :lol: vet inte var gubben är nu men kärringen ska vi ha kul me :wink: :twisted:
skicka ett PM till mig med xD
Användarens profilbild
volvo_adde
Gasres

Inlägg av volvo_adde »

skicka ett pm till mig
Volvo Volvo gammal jävla Volvo
Användarens profilbild
XPS_POJKEN
Farsans gamla zündapp

Inlägg av XPS_POJKEN »

pma mig =)
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres

Inlägg av skogen_swe »

det jävliga är att de går inte och titta filmen på nätet eller så, gick förut men fattar inte varför de inte går nu :x eddhedd hur menar du, ska jag snacka om gubbarna här eller menar du då alla eller :o
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

Yamaha_rider skrev:Nånsin hört talas om stor bokstav och punkt?:p När jag var ute och körde med crossen en gång på gick det ut en gammal gubbe på grus vägen o börja skrika det har är ingen jävla racer bana för helvete!! Jag drog 180 grader och drog och senare så kommer han på en travhäst med sulkey och ser as förbannad ut... Sen drog jag...

HAHAHAH, ofta man åker efter med travhäst och sulkey, vilken jävla fjolla :lol: :lol: :lol: :lol:
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres

Inlägg av skogen_swe »

eddhedd skrev:nej jag vill höra om mer gamla gubbar som spöar ner folk
aha ok :D ja just ja jag vill också hörra mer!!! :P
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

skogen_swe skrev:ja kul att det är nån som har sett på insider om granbråket :D pm kommer till alla som sagt pm hittils och fler får också komma med pm om dom ska ha ett svar när film är klar. En fråga ska jag lägga ut de hit på twsr filmen :P
Jag vill också ha pm :evil: :wink: 8)
Sendarn
Elmoped

Inlägg av Sendarn »

Fan, har aldrig dom vart unga och uttråkade eller ?? :P :)
Senda Sm -05 :) - Slider!
Sendarn
Elmoped

LoL

Inlägg av Sendarn »

En jag känner skulle köra moppen in till trollhättan (där ja bor) och lämna den till den som ägde den....btw så var det en Derbi Senda, sent på kvällen så börja han sikta in sig mot tollhättan, sen efter en stund så kom en bil och prejja ner han i diket och så kom 4 turkar (jag är inte rasist på något vis) ut med kniv och hotade honom...och tog moppen:P
fast han skulle ändå sälja moppen för 17000:P han fick försäkringspengar för 21000, så han blev bara glad:P :D
Sendarn
Elmoped

Inlägg av Sendarn »

Marwoh skrev:haha ;D shysta historier , har också en :D

Finns en tjur gubbe där jag bor eller gubbe o gubbe xD han e vell 45 if. , jag o några polare stod vid mitt garage o tvättade mopparna o då kommer han ut o börjar kasta saker på våra moppar och säger jävla snorungar ni ska inte hålla på med mopeder dom stör mig. då säger jag vafan är du dum i huvet eller? då svarar han hämta farsan din så ska jag snacka med han , jag gör som han säger o hämtar farsan o farsan kommer ut rasande o börjar direkt skricka på han , så käftar gubben emot o skriker varför skyddar du "h*rungarna för? då går de för farsan o han slår till gubben några gånger över käften och skriker "du snackar inte massa skit om min son och hans kompisar din jävla h*rgubbe det ska du ha jävligt klart för dig har inte du vart 15 år eller? då svarar gubben "jo det har jag men men ... så kommer han inte på nått o säga . då säger farsan hör jag att du gör nått mer mot min son och hans kompisar så ska jag vrida nacken av dig fattar du det? då svarar gubben jag förstår , nu vågar han inte säga ett skit haha ;D det är ett plus att ha en farsa som stödjer en vad man än gör :P ,
MÄKTIGT!
Sendarn
Elmoped

Inlägg av Sendarn »

skogen_swe skrev:HAHA :lol: fint de men jag kan ju skicka ett pm till alla som siger skicka pm när filmen är frame :wink: så kan jag göra de sen :o kan bli kul de här faktsit :lol: få se kärring som dampar :lol: :lol: vet inte var gubben är nu men kärringen ska vi ha kul me :wink: :twisted:
Skicka gärna pm! :D
Användarens profilbild
Andreas9951
Elmoped

Re: LoL

Inlägg av Andreas9951 »

Sendarn skrev:En jag känner skulle köra moppen in till trollhättan (där ja bor) och lämna den till den som ägde den....btw så var det en Derbi Senda, sent på kvällen så börja han sikta in sig mot tollhättan, sen efter en stund så kom en bil och prejja ner han i diket och så kom 4 turkar (jag är inte rasist på något vis) ut med kniv och hotade honom...och tog moppen:P
fast han skulle ändå sälja moppen för 17000:P han fick försäkringspengar för 21000, så han blev bara glad:P :D
Tattare altså som gör sånt där idiotiskt..... man blir nästan arg på riktigt.
Bra att du fick ut massa pengar för den iallafall :D
Sendarn
Elmoped

Inlägg av Sendarn »

det var inte min moppe eller ja som fick ut pengarna :P men idioter ändå.. :evil:
mt5a_stunt
Kinaraket

Inlägg av mt5a_stunt »

du fick ju mer än va du ville ha :D
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres

Inlägg av skogen_swe »

lyckat :P ska be zigenaren och snotta min moppe och få från försäkringen fan 20 000kr :lol:
hence
Elmoped

Inlägg av hence »

Varför inte sno mannes plånbok eller nåt, så får du behålla moppen.. :twisted:
Användarens profilbild
Tuta
King of the street

Inlägg av Tuta »

skicka pm till mig med :oops: :P grymma historier (eller grymma moppehatare?) :D
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres

Inlägg av skogen_swe »

Vi har fått ett problem gubb jävel har fått hjärt attack och vi vet inte om han överlever. Och kärringen är inte hemma hela tiden borta :x hon kommer väll snart hem så kan man sätta i gång. :twisted:

många pm jag ska få skicka sen :lol:
Användarens profilbild
lule
Kinaraket

Inlägg av lule »

ja fan
:D
Användarens profilbild
lule
Kinaraket

Inlägg av lule »

Ja körde på en gångväg en gång . så kom det en jä##a gubbe och stälde sig mitt i vägen och den smal som fan så jag stanna ju.han tog tag i mitt styre och började dra som fan och sa till mig att gå av moppen att han skulle ta den till polisen för ja körde olaglig . men den va ju orginal (hade bara hat den typ en vecka)ja bara körde vidare men han släpte inte styret så jag höll ju på att trilla men han bara föjlde me i typ 20km/h.gubb fan har nog dött nu. :D :D
hence
Elmoped

Inlägg av hence »

Verkar som det kryllar av tjura gubbar uppe i Norrland... :D
b3nna
Elmoped

Inlägg av b3nna »

bajs
b3nna
Elmoped

Inlägg av b3nna »

Jag och mina polare hängde lite vid campingen i närheten av mig, och sen kommer självklart campingvakten som skall lacka över att vi sitter där? så snubben ringde polisen så vi var tvunga att dra, sen dess har vi varje dag i 3 sommrar åkt dit och tagit av vår ljuddämpare på våra derbis och kört runt där 12 på natten :twisted:
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!

Inlägg av Henry »

b3nna skrev:Jag och mina polare hängde lite vid campingen i närheten av mig, och sen kommer självklart campingvakten som skall lacka över att vi sitter där? så snubben ringde polisen så vi var tvunga att dra, sen dess har vi varje dag i 3 sommrar åkt dit och tagit av vår ljuddämpare på våra derbis och kört runt där 12 på natten :twisted:
Seriöst, har du åkt moppe i 3år och det ända du gjort exakt varje natt är att åka runt och störa en camping?

Hoppas du känner dig viktig...
Användarens profilbild
DaanDaan
Elmoped

Inlägg av DaanDaan »

ja håller med Henry, det verkar lite nolife
allt går att lösa med lite mildt våld
gabbelito
Elmoped

Inlägg av gabbelito »

DaanDaan skrev:ja, världen e ful med skumma typer. En gång när ja o mina polare var ute och körde, stanna vi på en grus väg. Och då kom en bil och en fyrhjuling.

Fyrhjulingen körde rakt in i mig i fronten. Och han stande inte. Sen när han gick av börja han prata om han var från bandidos, och vi skulle sluta göra skit. Men vi hade ju inte gjort nått. Men han forsate skrika på oss. Men min polare viste vem han var, och viste hans bakgrudn, o han var inte med i bandidos. Så då ringde vi en annan polare.

Och sen kom han och 8 andra pers i 3 skåp bilar. Dom hade med sig baseboll trä och batonger, en hade nog svärd också. Och då blev ju killen som hottade oss lite orolig. Han försökte med samma historia att han var med i bandidos. men nu viste vi vem han var. Så mina äldre polare sa nått om han hotta oss igen skulle han veva ner honnon. Och som varning slog de sönde hans fyrhjuling. Sen den dagen respekterar alla här i trakten oss :D

Aah, som om ngn skulle tro på din rövarhistoria ;D
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator

Inlägg av chifen »

b3nna skrev:Jag och mina polare hängde lite vid campingen i närheten av mig, och sen kommer självklart campingvakten som skall lacka över att vi sitter där? så snubben ringde polisen så vi var tvunga att dra, sen dess har vi varje dag i 3 sommrar åkt dit och tagit av vår ljuddämpare på våra derbis och kört runt där 12 på natten :twisted:
och ändå undrar folk varför personer blir less på moppar, sånna som du är anledningen bara så du vet. och när började du köra moppe? är det inte dags att byta upp dig mot något värre snart?
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres

Inlägg av skogen_swe »

vet ni jag ska ta upp de sjuka här som hände nu för ett tag sen, gubben som vi hatar här så han har fått en blodåder söndör i huvet och blivit förlamad i hela vänstra sidan :shock: så han kan inte prata så före de hände så filmade vi lite på han då han var frisk nu rullar han om kring i en rulator :roll: men han skickade brev till mig och komipsen och där stog de att era barn kör trimat slirar förstör för andra och om de inte slutar så kommer vi med polisen hem till er :lol: så jag bara lol och for till kompisen och han bara jag fick brev så jag sa jag me. då kompisen de är hugo fan som har kommit med brevet :x så gick kompisen till moppen körde till hugos postlåda och lämnade till baka den :lol: han tänkte först gå till dörren och siga den här till hör vist dig :lol: :lol:

Pss: kärringen är i farten igen med hunden :D och sigizarna myckar fortfarande i busstationen som vanligt och en klass kompis tänkte slå sigizen men han gick fort bakåt och började lipa :twisted: fy fan va jag garvade sen så sparkade min lille bror en liten sigiz som värkade 3-4 år ungre min bror på samma dag som min kompis tänkte slå till :lol: :twisted:
Användarens profilbild
Yamaha_rider
Kinaraket
Kontakt:

Inlägg av Yamaha_rider »

skogen_swe skrev:vet ni jag ska ta upp de sjuka här som hände nu för ett tag sen, gubben som vi hatar här så han har fått en blodåder söndör i huvet och blivit förlamad i hela vänstra sidan :shock: så han kan inte prata så före de hände så filmade vi lite på han då han var frisk nu rullar han om kring i en rulator :roll: men han skickade brev till mig och komipsen och där stog de att era barn kör trimat slirar förstör för andra och om de inte slutar så kommer vi med polisen hem till er :lol: så jag bara lol och for till kompisen och han bara jag fick brev så jag sa jag me. då kompisen de är hugo fan som har kommit med brevet :x så gick kompisen till moppen körde till hugos postlåda och lämnade till baka den :lol: han tänkte först gå till dörren och siga den här till hör vist dig :lol: :lol:

Pss: kärringen är i farten igen med hunden :D och sigizarna myckar fortfarande i busstationen som vanligt och en klass kompis tänkte slå sigizen men han gick fort bakåt och började lipa :twisted: fy fan va jag garvade sen så sparkade min lille bror en liten sigiz som värkade 3-4 år ungre min bror på samma dag som min kompis tänkte slå till :lol: :twisted:
Du kanske ska ¨låta dem vara ett tag... Hjärnblödning är väldigt allvarrligt o de har de säkert rätt jobbigt nu... De är ju människor oxå... Tänk dig själv att vara förlamad?
YAMAHA YZ Racing
Användarens profilbild
Yamaha_rider
Kinaraket
Kontakt:

Inlägg av Yamaha_rider »

ReijuMrx skrev:
Yamaha_rider skrev:Nånsin hört talas om stor bokstav och punkt?:p När jag var ute och körde med crossen en gång på gick det ut en gammal gubbe på grus vägen o börja skrika det har är ingen jävla racer bana för helvete!! Jag drog 180 grader och drog och senare så kommer han på en travhäst med sulkey och ser as förbannad ut... Sen drog jag...

HAHAHAH, ofta man åker efter med travhäst och sulkey, vilken jävla fjolla :lol: :lol: :lol: :lol:
Hehe det var lite oväntat ja...
YAMAHA YZ Racing
ostrom
Elmoped

Inlägg av ostrom »

haha de är en tjur gubbe som bor nästan granne med mig som klagar på allt man gör, körde skoter i vintras så börja han gapa å skrika som fan. åså i somras så kom han å skrek att de dammade på huset när vi körde moppe förbi, så nån dag efter kom en kompis med crossen och drog på på hans gräsmatta, de vart som en fontän av gräs efter. och gubben stod bara där i fönstret å tittade på Xd hahah
siimon
Aerox08
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Aerox08 »

Åkte in på en smal grusväg och skulle kolla på nåt i moppen kommer inte ihåg va de va, Sen såg jah att de kom en bil på grusvägen. Så tänkte flytta på mej o åka, så åker gubben över på min sida och ska tränga ner mej i diket, Så ja stannde sen åkte han över på sin sida igen o när ja skulle åka förbi tog han tag i armen o börja skrika stanna, så ja drog mej loss och åkte i vägg lite halv rädd^^ Sen vände han o börja jaga mej, så ja kom ut på storvägen drog förbi några bilar sen va han borta :roll: :twisted:
Skriv svar