tja undra om det är någon som typ göra *moppefilm* på youtube om mopparna här? tänkte för finns ju många traktor filmer med deras användar namn. tycker det borde finns filmer med våra snygga moppar med?
Senast redigerad av yamahadt55 den 19 januari 2011, 01:39, redigerad totalt 1 gånger.
Har gjorts förut och får väldigt gärna göras igen Starta en insamlingstråd för bilder i bildkategorin, eller ev. filmkategorin eftersom det är till film, då helt enkelt och klipp ihop en
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Jag kan dra igång en tråd i film-kategorin om insamling av bilder så kan jag försöka slänga ihop en rätt simpel film när det har kommit tillräckligt med bilder
Polis: Hur fort går den här mopeden då? Jetforce: Hur länge tänker du gasa?
Jetforce_Dahlin skrev:Jag kan dra igång en tråd i film-kategorin om insamling av bilder så kan jag försöka slänga ihop en rätt simpel film när det har kommit tillräckligt med bilder
Jetforce_Dahlin skrev:Jag kan dra igång en tråd i film-kategorin om insamling av bilder så kan jag försöka slänga ihop en rätt simpel film när det har kommit tillräckligt med bilder
jaa
Tråden startad, skicka ett PM till mig om du tycker jag ska ta bort/ lägga till ngt i texten
Nice!
jag kan också göra en film för skoj skull, arbetar mycket med videoredigering så kan en del. Jag ska inte ta din plats Jetforce_Dahlin, men det spelar väl inte så stor roll om det blir fler än en video?
SickRazer skrev:Nice!
jag kan också göra en film för skoj skull, arbetar mycket med videoredigering så kan en del. Jag ska inte ta din plats Jetforce_Dahlin, men det spelar väl inte så stor roll om det blir fler än en video?
Haha lugnt det Bara bra om vi får mer "reklam"
Jag hade ändå tänkt göra en rätt simpel, för att jag inte brukar göra så mkt filmer, har haft sony vegas men har avinstalerat det
Jag tog tag i det för att det lät som en rolig idé och ville få igång det så fort som möjligt