Ser ut som det sitter en del RRX-grejer och crossdelar på den,men vad är det för grotesk motor?
RRX :S ööööö nej inte en endap ryl från RRXKoniz skrev:Ser ut som det sitter en del RRX-grejer och crossdelar på den,men vad är det för grotesk motor?haselhoff skrev:Min mopped dräpareKoniz skrev: Fy f*n,vad är detta för monster?![]()
Här har du skapelsen http://www.youtube.com/watch?v=whqQk6mY9w8
Haha,okejhaselhoff skrev:RRX :S ööööö nej inte en endap ryl från RRXKoniz skrev:Ser ut som det sitter en del RRX-grejer och crossdelar på den,men vad är det för grotesk motor?
Honda cr250R 85a e de från början
Motor trimmad kawasaki zx10 89a
Koniz skrev:Svingen kommer från orginal honda cr250R 85ahaselhoff skrev:Haha,okejKoniz skrev: RRX :S ööööö nej inte en endap ryl från RRX
Honda cr250R 85a e de från början
Motor trimmad kawasaki zx10 89aSving och fälgar påminnde om rrx:ens,men så fel man kan ha
![]()
By the way,hur gammal är du?
Fälgarna kommer från yamaha RD350 YPVS 85a
Här har du bilder hur den såg ut för några år sen
Fälgarna ligger på vinden om någon vill köpa dom, bak behöver de ekras om för vissa är lösa, däcket bak e nytt.
haselhoff skrev:Den var snyggare då,men gick inte så fort som du ville eller?Koniz skrev:Svingen kommer från orginal honda cr250R 85ahaselhoff skrev: Haha,okejSving och fälgar påminnde om rrx:ens,men så fel man kan ha
![]()
By the way,hur gammal är du?
Fälgarna kommer från yamaha RD350 YPVS 85a
Här har du bilder hur den såg ut för några år sen
Fälgarna ligger på vinden om någon vill köpa dom, bak behöver de ekras om för vissa är lösa, däcket bak e nytt.
Den va trimad när jag köpte motorn.mt5a_stunt skrev:spinna i 100 :O hur fan trimade du den
Jag älska de, va sket skojmt5a_stunt skrev:okej livs farligt fan ju å slada omkul å annas sak om de händer i 10 km/h