JagHarEnDerbi skrev:Det första vi ska göra för att det ska bli tillåtet att köra snabbare än 45km/h är att gå ur EU!
skulle ju funka!

för vi har inte ens euro i Sverige så pengarna är inga problem
och sen fattar inte kanske alla som säger att trimm är helt olagligt då om man kan göra bra så är det ju inget farligt med det om man kör som man ska!
som när jag var på min polares land såg jag en skylt det där stod akta barnen skolgård körde min kx80cc då så jag sänkte ner till runt 30Km/h men då kör en bil förbi mig?! såg inte idioten skylten eller då blev jag inte lite sur tänk om ett barn hade stått där jag hade hunnit stanna inte fan hade han det som kom i 50 på en liten väg...
så jag växlade ner när jag blev omkörd och blåste förbi honom enkelt sen stanna vi vid affären (jag och min kompis som åkte längre fram) då går han fram till mig och säger den dära kör man ju enkelt om bilar med! jag blev fan chockad för han körde liksom om mig när jag visade respekt och allt men han gör inte det och han är vuxen jag är inte det?!
sen sitter dom vuxna och klagar på oss ungdomar? helt fel när dom inte ens kan köra eller visa respekt som ska preja oss och sånt när jag kör min aerox hemma och någon ligger för nära brukar jag bromsa lite snabbt

sen gasa på igen
och sen dom som svänger ut framför mig på 50 väg och börjar köra 30 vafan?! då ligger jag rakt i sikt till deras spegel och gasar fram och tillbaks bakom dom så dom böjar gasa lite
alltså kortfattat nästan inga vuxna som visar respekt till oss med mopeder eller nått fordon bara för dom är äldst betyder inte att allt vi gör är fel och dom rätt när dom gör fel...