jag har 65 original på min gilera stalker delllorto 17,5 mm
har alla pluggar borta och Doppler - Luftfilter (Power II)
och effektrör men tycker att min bara bölar ner sig och seg i starten med munstycke över 72 tycker jag skulle behöva större
stage6 70cc Sport pro
Doppler - Luftfilter Power II
dellorto19mm black edition
avgasrör doppler rr7
Variatorkit (Super Speed) 9 Rulli
kopplingen Stage6 Torque Control MKII
Stage6 - Kopplingsskål (WingCooler) 107mm
vita fjädrar och vit polini tryckfjäder
stage6 insugningskit
Racingtändkabel från NGK
KarlssoN^ skrev:Om motorn blöddrar i starten vid 72 munstycke(1/4 gaspådrag), så testa att sänka nålen 1 eller 2 hack. Även justera luftskruven.
har prövat det den vart mycket segare att varva upp när den fick mer bränsle , men topp fart var bra,
kanske skulle gå ner i munstycke men det är konstigt,
stage6 70cc Sport pro
Doppler - Luftfilter Power II
dellorto19mm black edition
avgasrör doppler rr7
Variatorkit (Super Speed) 9 Rulli
kopplingen Stage6 Torque Control MKII
Stage6 - Kopplingsskål (WingCooler) 107mm
vita fjädrar och vit polini tryckfjäder
stage6 insugningskit
Racingtändkabel från NGK
går den bra vid fullt gaspådrag? hur som hellst så skulle jag testa ändra luftskruven och skulle det inte hjälpa skulle jag köpa munstyckes sats och testa, + att det kan vara bra att ha i framtiden.
fredde802 skrev:går den bra vid fullt gaspådrag? hur som hellst så skulle jag testa ändra luftskruven och skulle det inte hjälpa skulle jag köpa munstyckes sats och testa, + att det kan vara bra att ha i framtiden.
72 borde räcka tror det är lågfarsts munstycket som han måste byta
fredde802 skrev:går den bra vid fullt gaspådrag? hur som hellst så skulle jag testa ändra luftskruven och skulle det inte hjälpa skulle jag köpa munstyckes sats och testa, + att det kan vara bra att ha i framtiden.
det har jag gjort har redan satser men nu har jag fått tag på 35, 36, 38,
i lågfarts fans ju bara från 40 här på butiken ska pröva med det ,
ser hur det går
stage6 70cc Sport pro
Doppler - Luftfilter Power II
dellorto19mm black edition
avgasrör doppler rr7
Variatorkit (Super Speed) 9 Rulli
kopplingen Stage6 Torque Control MKII
Stage6 - Kopplingsskål (WingCooler) 107mm
vita fjädrar och vit polini tryckfjäder
stage6 insugningskit
Racingtändkabel från NGK
fredde802 skrev:går den bra vid fullt gaspådrag? hur som hellst så skulle jag testa ändra luftskruven och skulle det inte hjälpa skulle jag köpa munstyckes sats och testa, + att det kan vara bra att ha i framtiden.
72 borde räcka tror det är lågfarsts munstycket som han måste byta
har prövat det men hade nog förstora lågfarts
stage6 70cc Sport pro
Doppler - Luftfilter Power II
dellorto19mm black edition
avgasrör doppler rr7
Variatorkit (Super Speed) 9 Rulli
kopplingen Stage6 Torque Control MKII
Stage6 - Kopplingsskål (WingCooler) 107mm
vita fjädrar och vit polini tryckfjäder
stage6 insugningskit
Racingtändkabel från NGK
jag trodde jag postade i den , det var meningen den skulle hamnat där,
sorryyy
stage6 70cc Sport pro
Doppler - Luftfilter Power II
dellorto19mm black edition
avgasrör doppler rr7
Variatorkit (Super Speed) 9 Rulli
kopplingen Stage6 Torque Control MKII
Stage6 - Kopplingsskål (WingCooler) 107mm
vita fjädrar och vit polini tryckfjäder
stage6 insugningskit
Racingtändkabel från NGK
fredde802 skrev:går den bra vid fullt gaspådrag? hur som hellst så skulle jag testa ändra luftskruven och skulle det inte hjälpa skulle jag köpa munstyckes sats och testa, + att det kan vara bra att ha i framtiden.
72 borde räcka tror det är lågfarsts munstycket som han måste byta
gilera_stalker skrev:jag har 65 original på min gilera stalker delllorto 17,5 mm
har alla pluggar borta och Doppler - Luftfilter (Power II)
och effektrör men tycker att min bara bölar ner sig och seg i starten med munstycke över 72 tycker jag skulle behöva större
När moppen är seg i starten kan bero på andra saker än att motorn får för mycket eller för lite bensin t ex variatorvikter som är för tunga. Men problemet kan också vara att din motor får alldeles för mycket luft. Prova att sätta på orginalburken i stället för luftfiltert du har nu.
Har du bara strypt av motorn behöver du inte annat än orginal luftburk.
Kymco super 9 AC
70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter