Eller så samlas vi någonstans på dagen, crusiar, åker till donken och röjjer. Sen efter det drar vi och tävlar liteNordströmskan skrev:tjo![]()
Man skulle kunna ha den vid TUNBY eller sättare sakt mitt emot TUNBY vid coop forum... Ni västeråsare vet väl vart jag menar??![]()
Där streetracen hålls på sommrarna..
bara en "dålig sak" affären stänger 22.00, innan dess är de bilar mm. på parkeringen
Skulle vara soft ocksårkan skrev:Eller så samlas vi någonstans på dagen, crusiar, åker till donken och röjjer. Sen efter det drar vi och tävlar liteNordströmskan skrev:tjo![]()
Man skulle kunna ha den vid TUNBY eller sättare sakt mitt emot TUNBY vid coop forum... Ni västeråsare vet väl vart jag menar??![]()
bara en "dålig sak" affären stänger 22.00, innan dess är de bilar mm. på parkeringen
Börja skicka lista på vilka som ska vara med..scott95 skrev:jag är på med några från skultuna
Skriver upp lite bättreNordströmskan skrev:Börja skicka lista på vilka som ska vara med..scott95 skrev:jag är på med några från skultuna
Tipsa kompisar och be dom skriva upp sig så vet man på ett ungefär vilka som kommer komma (om det blir något)
1.Nordströmskan & Rkan + Polare
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
rkan skrev:Skriver upp lite bättreNordströmskan skrev:Börja skicka lista på vilka som ska vara med..scott95 skrev:jag är på med några från skultuna
Tipsa kompisar och be dom skriva upp sig så vet man på ett ungefär vilka som kommer komma (om det blir något)
1.Nordströmskan & Rkan + Polare
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
1.Nordströmskan
2.rkan
3.D3nnis
4. scott95
5.
6.
7.
8.
9.
10.
om de nu blir något kan man ha en samling vid lögarängen från lögarängen cruisar man runt i västerås vidare till hälla sen skulle man kanske kunna hyra gokart branan å ha några race på barnan sendan kan man ju åka till något industri område och ha stunt tävling och sprint om de e folk som vill de sen kan man ju käka något nere på donken eller något?:) har säkert glömmt massa saker men bara ett exempel:)Nordströmskan skrev:Skulle vara soft ocksårkan skrev:Eller så samlas vi någonstans på dagen, crusiar, åker till donken och röjjer. Sen efter det drar vi och tävlar liteNordströmskan skrev:tjo![]()
bara en "dålig sak" affären stänger 22.00, innan dess är de bilar mm. på parkeringen![]()
Först så samlas vi någonstans, sen åker vi runt ex, stan, ut mot Björn-ön (man kan komma på vart man ska åka väl på plats eftersom vi knappast blir så VÄLDIGT många) donken sen på kvällen drar vi till COOP FORUM parkering (finns raksträcka oxå) och kör lite KULigt![]()
Vilka är med på idéen?
Lögarängen va ingen dum ide, om man samlas där får man en direkt kontakt med "bra cruis-vägar"D3nnis skrev:om de nu blir något kan man ha en samling vid lögarängen från lögarängen cruisar man runt i västerås vidare till hälla sen skulle man kanske kunna hyra gokart branan å ha några race på barnan sendan kan man ju åka till något industri område och ha stunt tävling och sprint om de e folk som vill de sen kan man ju käka något nere på donken eller något?:) har säkert glömmt massa saker men bara ett exempel:)Nordströmskan skrev:Skulle vara soft ocksårkan skrev: Eller så samlas vi någonstans på dagen, crusiar, åker till donken och röjjer. Sen efter det drar vi och tävlar lite![]()
Först så samlas vi någonstans, sen åker vi runt ex, stan, ut mot Björn-ön (man kan komma på vart man ska åka väl på plats eftersom vi knappast blir så VÄLDIGT många) donken sen på kvällen drar vi till COOP FORUM parkering (finns raksträcka oxå) och kör lite KULigt![]()
Vilka är med på idéen?
Nordströmskan skrev:Lögarängen va ingen dum ide, om man samlas där får man en direkt kontakt med "bra cruis-vägar"D3nnis skrev:om de nu blir något kan man ha en samling vid lögarängen från lögarängen cruisar man runt i västerås vidare till hälla sen skulle man kanske kunna hyra gokart branan å ha några race på barnan sendan kan man ju åka till något industri område och ha stunt tävling och sprint om de e folk som vill de sen kan man ju käka något nere på donken eller något?:) har säkert glömmt massa saker men bara ett exempel:)Nordströmskan skrev: Skulle vara soft också![]()
Vilka är med på idéen?!
Men att hyra bana kostar... Som jag skrev förut så finns det en väg som används till streetrace bredvid parkeringen som man kan använda.. dok så är det en liten kulle, skulle kunna ta kort och lägga ut
COOP FORUM
På parkeringen kan man ställa mopeder (för dom som inte kör för tillfället)
"Rak" sträckan för race (finns en lång raksträcka (utan kulle) en körsträcka ifrån)
och en asfalterat ställe där ev stunt, ev annat kan förekomma..
Aa fixa på fb ocksåNordströmskan skrev:Vi kan lägga ut på facebook.. en intressekoll??