Dellorto CDI box

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
gothe
Elmoped

Dellorto CDI box

Inlägg av gothe »

Hejsan, nu är det så att jag har skaffat en Derbi drd pro limited edition. Jag ska köpa effektrör och dreva om men CDI boxen är ju strypt och jag hittar inte någonstans vart man kan köpa ostrypta till just dellorto. Jag har haft en kompis som har haft en likadan fast 05 och jag har 08, han hade ducati tändsystem och då blev boxen ostrypt bara av att dra ut den vita kabeln, jag testade men ingenting hände.. Jag skulle vara väldigt tacksam om någon kunde länka en dellorto cdi box ostrypt som man kan köpa eller berättar om man kan ta bort strypningen på något sätt.
nauglamir
Avstängd
Kontakt:

Re: Dellorto CDI box

Inlägg av nauglamir »

gothe skrev:Hejsan, nu är det så att jag har skaffat en Derbi drd pro limited edition. Jag ska köpa effektrör och dreva om men CDI boxen är ju strypt och jag hittar inte någonstans vart man kan köpa ostrypta till just dellorto. Jag har haft en kompis som har haft en likadan fast 05 och jag har 08, han hade ducati tändsystem och då blev boxen ostrypt bara av att dra ut den vita kabeln, jag testade men ingenting hände.. Jag skulle vara väldigt tacksam om någon kunde länka en dellorto cdi box ostrypt som man kan köpa eller berättar om man kan ta bort strypningen på något sätt.
Tjena kompis jag tycker att du kan spruta startgas i gasrullen så går det mycket snabbare :) iallafall för mig på morsans gamla Derbi slider :) lägg inte pänngarna på 70 cylinder det är onödigt de hade inte jag på morsans gamla Derbi slider :)
Användarens profilbild
andersjohansson93
F.D Crew
Kontakt:

Inlägg av andersjohansson93 »

Tjena kompis jag tycker att du kan spruta startgas i gasrullen så går det mycket snabbare :) iallafall för mig på morsans gamla Derbi slider :) lägg inte pänngarna på 70 cylinder det är onödigt de hade inte jag på morsans gamla Derbi slider :)
Moget.[/quote]
nauglamir
Avstängd
Kontakt:

Inlägg av nauglamir »

andersjohansson93 skrev:
Moget.
[/quote]

Din lilla *fult ord* vi möts utanför spöar jag skiten ur dig förstått?
Användarens profilbild
andersjohansson93
F.D Crew
Kontakt:

Inlägg av andersjohansson93 »

nauglamir skrev:
andersjohansson93 skrev:
Moget.
Din lilla *fult ord* vi möts utanför spöar jag skiten ur dig förstått?[/quote]

HAHA! :roll:
nauglamir
Avstängd
Kontakt:

Inlägg av nauglamir »

andersjohansson93 skrev:
nauglamir skrev:
andersjohansson93 skrev: Moget.
Din lilla *fult ord* vi möts utanför spöar jag skiten ur dig förstått?
HAHA! :roll:[/quote]

drar dig lätt me morsans moppe PS de är en d e r b i s l i d e r aerox edition moddat på fram lyktan och grejer skit fett :)<3333
Låst