tja har en Rieju drack 02a som jag skulle vilja få gasres på. den gör ca 90 ur pluggad med orginal delarna. vilket trimm borde jag tänka på för att de ska bli bättre acc och så den får gas res? tack på förhand
Patog: straffas ? .......fan ingen som vågar kaxa med mig
okej jag köpte ett TurboKit - Ljuddämpare (HQ 03)
men vet inte om de gör någon skilnad köpte även ett annat luftfilter men tror inte de blir någon större skilnad:)
Patog: straffas ? .......fan ingen som vågar kaxa med mig
D3nnis skrev:okej jag köpte ett TurboKit - Ljuddämpare (HQ 03)
men vet inte om de gör någon skilnad köpte även ett annat luftfilter men tror inte de blir någon större skilnad:)
okej tycker bara synd om dig nu. din moppe gör inte 90 urpluggad, sen ljuddämparen ger inte större skillnad heller och inte luftfiltret så du kan ju iaf börja med att köpa ett rör och du kmr inte ha gasres efter det.
okej tycker bara synd om dig nu. din moppe gör inte 90 urpluggad, sen ljuddämparen ger inte större skillnad heller och inte luftfiltret så du kan ju iaf börja med att köpa ett rör och du kmr inte ha gasres efter det.
Varför ska du alltid trycka ner folk? har du inget bättre för dig eller vad är problemet?
D3nnis din moppe gör iaf inte 90 urpluggad men man ska inte trycka ner folk utan hjälpa dom du kan skaffa metrakt sp, någon passande 70cc, 21mm förgasare, sen om du nu vill ha gasres kan du köra på rätt litet bakdrev me, kör på 12,52
Varför ska du alltid trycka ner folk? har du inget bättre för dig eller vad är problemet?
D3nnis skrev:tja har en Rieju drack 02a som jag skulle vilja få gasres på. den gör ca 90 ur pluggad med orginal delarna. vilket trimm borde jag tänka på för att de ska bli bättre acc och så den får gas res? tack på förhand
Hallå! Den där räju dracken kan du köra till skroten med direkt morsans gamla Derbi slider gjorde ju för fan 89834 på rakan här i kalmar
D3nnis skrev:tja har en Rieju drack 02a som jag skulle vilja få gasres på. den gör ca 90 ur pluggad med orginal delarna. vilket trimm borde jag tänka på för att de ska bli bättre acc och så den får gas res? tack på förhand
Hallå! Den där räju dracken kan du köra till skroten med direkt morsans gamla Derbi slider gjorde ju för fan 89834 på rakan här i kalmar
D3nnis skrev:sidan är väll till för hjälpa varandra om man har problem eller?
Självklart är det så Lägg upp en budget så vi vet vad du har att tillgå så kan vi jobba utifrån det. Något gasres får du inte med originalgrejer iaf, det kan jag garantera.
Wheelyz95 skrev: