80 +
lätt och dra upp den på bakan vet jag inte, vissa behöver en 70cc för att kunna dra upp den vissa klarar det orginal.
med lite träning ska det nog inte bli några problem.
80 +
lätt och dra upp den på bakan vet jag inte, vissa behöver en 70cc för att kunna dra upp den vissa klarar det orginal.
med lite träning ska det nog inte bli några problem.
Det ska du absolut inte behöva göra.
Byter du till ett vanligt effektrör så behöver du inte det.
Men och andra sidan så finns det speciella rör till 70cc och uppåt, de ska man inte köpa om man kör med 50cc. Det går, men liksom de är inte till för det.
Så du beöhver inte köpa ny cylinder vid byte av rör!
[quote="2stroke4ever"]hihihi nej det måste du verkligen inte. det enda du behöver byta är huvudmunstycke i förgasaren. ca 15-20 storlekar större så stiftet blir oboy brunt [/quote]Måste man verkligen det?
2stroke4ever skrev:hihihi nej det måste du verkligen inte. det enda du behöver byta är huvudmunstycke i förgasaren. ca 15-20 storlekar större så stiftet blir oboy brunt
Måste man verkligen det?
japp, det måste du, annars går moppen både dåligt och den går varm.
2stroke4ever skrev:hihihi nej det måste du verkligen inte. det enda du behöver byta är huvudmunstycke i förgasaren. ca 15-20 storlekar större så stiftet blir oboy brunt
Måste man verkligen det?
du glömde att risken för motorhaveri är enorm och ökat slitage.
Måste man verkligen det?
Vf står det inget om det när man köper rör då? vilken munstyckes storlek tror du jag har på min original CPI supermoto smx?
Tja ska köpa ett nytt effektrör men efter som pengar är ett litet problem för mig så kollar jag efter billiga rör och då såg jag ett laser xpro är det röret nått att ha eller bara skit?? tacksam för svar
Zkiller skrev:Tja ska köpa ett nytt effektrör men efter som pengar är ett litet problem för mig så kollar jag efter billiga rör och då såg jag ett laser xpro är det röret nått att ha eller bara skit?? tacksam för svar
Vill minnas att det röret är till scooter, och frågan rör sig antagligen om en crossmoppe eftersom du ställt frågan i det forumet?
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Zkiller skrev:Tja ska köpa ett nytt effektrör men efter som pengar är ett litet problem för mig så kollar jag efter billiga rör och då såg jag ett laser xpro är det röret nått att ha eller bara skit?? tacksam för svar
Vill minnas att det röret är till scooter, och frågan rör sig antagligen om en crossmoppe eftersom du ställt frågan i det forumet?
Det är till en gilera stalker men skev frågan här efter som jag inte hiitade någon annan avgasrörstråd
Senast redigerad av Zkiller den 4 januari 2011, 16:13, redigerad totalt 1 gånger.
Det är till en gilera stalker men skev frågan här efter som jag inte hiitade någon annan avgasrörstråd
finns en avgasrörs tråd i scooter delen
Jag: Var sitter förgasaren då?
Kompis: Är de den här blå slangen? (pekar på den blåa ramen)
vad tror ni det är för fel på min dt50r -05? då jag håller för miljöröret så börjar den gå dåligt och varvar inte mer än 4000rpm men då jag släpper så varvar den över 8000rpm. vad tror ni?
bobbe1996 skrev:vad tror ni det är för fel på min dt50r -05? då jag håller för miljöröret så börjar den gå dåligt och varvar inte mer än 4000rpm men då jag släpper så varvar den över 8000rpm. vad tror ni?
det ska du inte ta upp här eller det handlar bara om vad du ska ha för rör till din setup inte problem skriv en tråd i cross & sm delen
Tja jag har en piaggio ciao och jag bara undra vilket avgasrör som är bäst
jag vill ha ett bra acc men endå att den går i 45-50km/h. Vilket är då bäst??
1.
2.
3.
4.
5.
Vilket har ingen anning snälla HJÄLP !!
Senast redigerad av tvspel123 den 8 januari 2011, 18:44, redigerad totalt 1 gånger.
hallå! någon som kan hjälpa mig med min fråga detta är ju den ända avgasrör tråden. så snälla svara på min fråga
Alla avgasrör bilder är min fråga SNÄLLA!!
tvspel123 skrev:Tja jag har en piaggio ciao och jag bara undra vilket avgasrör som är bäst
jag vill ha ett bra acc men endå att den går i 45-50km/h. Vilket är då bäst??
hej. skulle behöva hjälp med att luska ut va de e för märke på mitt effektrör. om ni går in på mitt galleri så finns de bilder där. kanske någon kunnig som vet märket? hade vart trevligt