Mobil -tråden

Snack om allt som rör datorer, konsoler, spel, program, datormusar, telefoner etc
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem

Inlägg av DEA!! »

en polare har köpt en sådan och fick betala 7k!
Sedan en betalning i månaden på 99/199kr!
Årets Styrelsemedlem 2013
olllee
Elmoped
Kontakt:

Inlägg av olllee »

Köp mobilen på www.phonehouse.se! Fick en HTC desire HD fett billigt!
Användarens profilbild
karlssonlysekil
Kinaraket

Inlägg av karlssonlysekil »

puttrish skrev:Jag skulle vela ha en Iphone 4 16gb, men har dock ingen aning vad den kostar.
Jag hade tänkt mig ett abonnemang då jag får surfa och smsa fritt, ringer gör jag inte så ofta.
Hur mycket skulle detta gå på tror ni?
Köpte nyss en ny, hos telia kostade den 6195 + ca. 200kr/mån för abonnemang med fria sms och fri surf :)
Världens bästa Karlsson!
rozander skrev:Drd pro om du är man :)
Användarens profilbild
tlllm
Elmoped

Inlägg av tlllm »

tjenna
jag funderar på att köpa en HTC Wildfire, någon som har erfarenhet om denna, bra dåliga saker.

en en sak jag har undrat, jag hade tänkt köpa en olåst, men hur blir det då om jag vill ha internet när jag inte är hemma?

mvh
Senast redigerad av tlllm den 9 januari 2011, 15:59, redigerad totalt 1 gånger.
ml65
Kinaraket

Inlägg av ml65 »

helt ok telefon till rimligt pris det funkar
Användarens profilbild
Mura
King of the street

Inlägg av Mura »

Hej har tänkt köpa en iphone 4 är det värt de? och kan ni länka lite nice erbjudanden och lite sånt :)
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av ktm_danielsson »

Tjenare allihopa, har ett litet problem med min HTC Wildfire.
Har spotify premium och helt random när jag öppnade det nu så slutar det funka, det kommer upp "tvinga fram en stängning" hela tiden efter ca 5sek..
Är det någon uppdatering jag missat eller något?
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ

Inlägg av PK »

ktm_danielsson skrev:Tjenare allihopa, har ett litet problem med min HTC Wildfire.
Har spotify premium och helt random när jag öppnade det nu så slutar det funka, det kommer upp "tvinga fram en stängning" hela tiden efter ca 5sek..
ingen aning :S installera om appen?

PS: tummen up för premium :D det rockar ;)
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

PoWeRKinG skrev:
ktm_danielsson skrev:Tjenare allihopa, har ett litet problem med min HTC Wildfire.
ingen aning :S installera om appen?

PS: tummen up för premium :D det rockar ;)
Ah ska testa det nu, fan livet är ju slut om det slutar funka :( Iofs funkar det fortfarande i ipoden... tror jag, måste springa o testa :D
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

Förlåt för dubbel post!!
Försvinner "offline tracks" om jag ominstallerar det?
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
TheMidnightRider
Farsans gamla zündapp

Inlägg av TheMidnightRider »

Vill köpa en android mobil inte dyrare än typ 2000 kr har kollat på ZTE blade men är den nånting att ha?
Köper bromsok fram till viva city
Användarens profilbild
somlow
Like A Baws

Inlägg av somlow »

ktm_danielsson skrev:Förlåt för dubbel post!!
Försvinner "offline tracks" om jag ominstallerar det?
nej det bör det inte göra för du kan ju styra offline tracks via datorn så dom ligger kvar :)
Har ni frågor om mopeder eller fordon i helhet så tveka inte på att slänga iväg ett PM.
Om moddning så är det också bara att fråga på så hjälper jag er gärna med lite tipps och tricks!
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ

Inlägg av PK »

allt är som förut. allt är ju länkat till kontot :D därav att man kan logga in och lyssna på ngn annan dator ;)

som steam ungefär. alla spel är installerade på kontot så man kan spela på vilken dator som helst med steam ;)
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

PoWeRKinG skrev:allt är som förut. allt är ju länkat till kontot :D därav att man kan logga in och lyssna på ngn annan dator ;)

som steam ungefär. alla spel är installerade på kontot så man kan spela på vilken dator som helst med steam ;)
Ja men offline listorna, dom låtarna sparas ju typ i mobilen på något sett, man måste ju typ "synka" innan det funkar.. Aja får väll synka om allt :)
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
ServerError
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av ServerError »

När jag trycker på länken kommer jag bara till elgiganten framsida. vilken mobil är det?
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

Nu har kamera funktionen slutat funka också :lol: Jävla skit mobil :D
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
Pontus_PGO
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Pontus_PGO »

jag köpte en HTC Wildfire för ett par dagar sedan och än så länge är jag skit nöjd med den. :D
PGO PMX NAKED :D
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

Pontus_PGO skrev:jag köpte en HTC Wildfire för ett par dagar sedan och än så länge är jag skit nöjd med den. :D
Helt okej mobil för dom små pengarna, duger fint som enbart mobil.
Om man inte har ett socialt liv och är i behov att ha värsting spelen på telefonen, då är wildfire inte mobilen för dig ;)
Bild

Jag är odödlig
derbiofc
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av derbiofc »

Kollat lite på Garmin-asus a10, den verkar rätt bra men undrar om någon vet hur bra den håller osv? VÄLDIGT skön annars :)

EDIT: inget illa menat mot er som har Iphone men enligt mej är det den mest överskattade mobilen genom tiderna :/
Eklund^

Derbi Drd Racing!
Användarens profilbild
YamahaPojken
Farsans gamla zündapp

Inlägg av YamahaPojken »

DEA!! skrev:en polare har köpt en sådan och fick betala 7k!
köp en nokia 3310 för 200kr så kan du fortfarande ringa och smsa lika mkt som du kan göra med en "telefon" för 8k, för det är väll ringa och smsa man ska göra med en mobil, surfa kan du göra hemma.
Derbi_senda93 skrev: Bara så du vet så åker kolven upp och ner även om du har växel i och frikopplar. Spelar ingen roll om motorn är igång eller inte heller.
Användarens profilbild
Tuta
King of the street

Inlägg av Tuta »

YamahaPojken skrev:
köp en nokia 3310 för 200kr så kan du fortfarande ringa och smsa lika mkt som du kan göra med en "telefon" för 8k, för det är väll ringa och smsa man ska göra med en mobil, surfa kan du göra hemma.
Är ju skitnice att gå in på TSR eller spela lite pokemon med mobilen på håltimmar :oops:
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det ;)
Victorh: eller skall man fråga? :)
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten ;)

Bild
Det är jag som är Tuta ;)
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

Tuta skrev:
YamahaPojken skrev:
Är ju skitnice att gå in på TSR eller spela lite pokemon med mobilen på håltimmar :oops:
Håltimmar? Brukar fördriva lektioner med spelandet och annat :D
Bild

Jag är odödlig
2stroke
Gasres

Inlägg av 2stroke »

Har en iPhone 4 16gb, hur nöjd som helst..

Köpte den hos Telia och tecknade ett Halebop abonnemang, betalade 4800kr kontant och 149kr per månad i 12 månader för abonnemanget, då ingår det 5000 fria SMS till alla abonnemang, 3gb fri surf (saktas endast ner efter 3gb är använd, det kostar inte och surfa sen), 19öre/min till alla, tror inte att det går och få det mycket billigare :wink:
Användarens profilbild
Pontusandersson95
Kan man byta?

Inlägg av Pontusandersson95 »

vad tycker ni om xperia play?,
funderar på att köpa den istället för min iphone 4. är iphone bättre eller sämre?
jag gillar ju att gejma å så. och ett stort + är ju att man kan ha minecraft i den:)
Kommentera mina bilder:)
Användarens profilbild
ServerError
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av ServerError »

Pontusandersson95 skrev:vad tycker ni om xperia play?,
funderar på att köpa den istället för min iphone 4. är iphone bättre eller sämre?
jag gillar ju att gejma å så. och ett stort + är ju att man kan ha minecraft i den:)
jailbreakad iPhone 4, du får ju allt gratis. iPhone har bättre...ALLT!!! iPhone är helt enkelt långt framför alla andra mobiler i teknik och programvara
Användarens profilbild
daveneos
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av daveneos »

Jag har en jailbreakad iphone 3gs, fungerar klockrent, typ inget lagg.
Halebop 200kr/månad gratis sms till alla i hela världen, och 10 gb mobilsurf(när 10gb tar slut så är hastigheten inte lika hög, men du fortsätter att surfa gratis).

Nöjd som fan :)
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

ServerError skrev:
jailbreakad iPhone 4, du får ju allt gratis. iPhone har bättre...ALLT!!! iPhone är helt enkelt långt framför alla andra mobiler i teknik och programvara
Och vad baserar du det på? Dom är inte ett dugg före alla Android, Google och Windows mobiler? Skulle snarare säga att dom ligger efter, dom är så jävla dryga på apple och kan bara använda sig av sina egna "jätte bra" produkter som också dom är skit jobbiga och väldigt begränsade om man inte betalar ännu mer. Vilket man redan gjort det dubbla för telefonerna för inte fan är grejerna i en iPhone4 så mycket mer värt än t.ex en Desire HD eller LG Optimus 2X.

Kortfattat : Apple är ett skit företag som vägrar sammarbeta med någon för deras egna produkter ska ju klara av allt men dom måste inse att det finns mycket att förbättra. Och sänka priset måste dom, dom dubblar priset på precis allt, du får den absolut bästa alienware billigare än en mac pro... och gissa vilken som har bäst komponenter?

Edit : Och Jailbreak har ju knappt något med iPhone att göra, det är ju bara något som gör mobilerna faktist värda att ha. Annars är dom värdelösa och överprisade. Då står dom ungefär jämsides med en random android lur för 3-4000 (den är säkert bättre).
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
ServerError
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av ServerError »

ktm_danielsson skrev:
ServerError skrev:
Och vad baserar du det på? Dom är inte ett dugg före alla Android, Google och Windows mobiler? Skulle snarare säga att dom ligger efter, dom är så jävla dryga på apple och kan bara använda sig av sina egna "jätte bra" produkter som också dom är skit jobbiga och väldigt begränsade om man inte betalar ännu mer. Vilket man redan gjort det dubbla för telefonerna för inte fan är grejerna i en iPhone4 så mycket mer värt än t.ex en Desire HD eller LG Optimus 2X.

Kortfattat : Apple är ett skit företag som vägrar sammarbeta med någon för deras egna produkter ska ju klara av allt men dom måste inse att det finns mycket att förbättra. Och sänka priset måste dom, dom dubblar priset på precis allt, du får den absolut bästa alienware billigare än en mac pro... och gissa vilken som har bäst komponenter?

Edit : Och Jailbreak har ju knappt något med iPhone att göra, det är ju bara något som gör mobilerna faktist värda att ha. Annars är dom värdelösa och överprisade. Då står dom ungefär jämsides med en random android lur för 3-4000 (den är säkert bättre).
YouFail.com
Användarens profilbild
Tuta
King of the street

Inlägg av Tuta »

Iphone 4 var grym när den kom, nu är den ganska utdaterad om man jämför med vad man får för priset skulle jag säga (iförsig var den väll skitdyr när den kom så den har aldrig varit prisvärd :roll: ) :) Xperia Play är säkert asgrym om man vill spela mycket ananrs tycker jag den verkar lite klumpig..? Har iförsig bara sett den på bild men ser ut som en xperia arc som har ätit för mkt pizza.
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det ;)
Victorh: eller skall man fråga? :)
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten ;)

Bild
Det är jag som är Tuta ;)
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

ServerError skrev:
ktm_danielsson skrev:
ServerError skrev: jailbreakad iPhone 4, du får ju allt gratis. iPhone har bättre...ALLT!!! iPhone är helt enkelt långt framför alla andra mobiler i teknik och programvara

YouFail.com
Bra svar, du bevisade verkligen att iPhone är bäst i allt och ligger århundraden före :)
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
YAMAHA DT 50 R
Elmoped

Nokia ;)

Inlägg av YAMAHA DT 50 R »

Jag har själv en nokia n8 och är väldigt nöjd 12 megapixel kamera osv inget lagg än så länge haft i 2 månader .. kostar 3800 ca Bra telefon ;)
Användarens profilbild
ServerError
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av ServerError »

ktm_danielsson skrev:
ServerError skrev:
ktm_danielsson skrev: Och vad baserar du det på? Dom är inte ett dugg före alla Android, Google och Windows mobiler? Skulle snarare säga att dom ligger efter, dom är så jävla dryga på apple och kan bara använda sig av sina egna "jätte bra" produkter som också dom är skit jobbiga och väldigt begränsade om man inte betalar ännu mer. Vilket man redan gjort det dubbla för telefonerna för inte fan är grejerna i en iPhone4 så mycket mer värt än t.ex en Desire HD eller LG Optimus 2X.

YouFail.com
Bra svar, du bevisade verkligen att iPhone är bäst i allt och ligger århundraden före :)
Men vafan, jag jämför en fucking Xperia och iPhone (som enligt mig har allt jag behöver) och du säger att xperian är bättre. Då har du ju failat.
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

ServerError skrev: Men vafan, jag jämför en fucking Xperia och iPhone (som enligt mig har allt jag behöver) och du säger att xperian är bättre. Då har du ju failat.
Xperia x10 och Expira play mäter sig garanterat med iPhone4.
Du säger bara sådär för du själv har en, iPhone4 är absolut en jätte bra smartphone en av dom bästa på länge. Men dom ligger absolut inte före t.ex Xperia x10.
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
Pontusandersson95
Kan man byta?

Inlägg av Pontusandersson95 »

men jag tycker iphone är lättanvända och har alltid gillat deras operativ system men känner för att testa ngt nytt har ju en 4a nu och känner för en xperia play får se vad det blir, klumpig kanske den är men är ju fet som fan psp och telefon i samma
Kommentera mina bilder:)
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

Pontusandersson95 skrev:men jag tycker iphone är lättanvända och har alltid gillat deras operativ system men känner för att testa ngt nytt har ju en 4a nu och känner för en xperia play får se vad det blir, klumpig kanske den är men är ju fet som fan psp och telefon i samma
Har aldrig gillat iOS har själv en iPod och det var väldigt "basic" cleant men inte mycket du kan förändra utan att Jailbreaka..
Bild

Jag är odödlig
Skriv svar