HJÄLP AV EXAKT ALLA!

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Aeroxforce
Avstängd

HJÄLP AV EXAKT ALLA!

Inlägg av Aeroxforce »

Hejsan allihopa, ni har tidigare hjälpt mig med cylindrar inställningar och diverse köp men ikväll behöver jag verkligen er hjälp med något mycket större. Jag har gått med på en tävling på facebook som avgörs om några få timmar. där man ska skriva ett rim, och den med mest röster har chans att vinna en resa till Thailand. och jag som aldrig varit utomlands fastnade för detta, och har nu med hängivenhet kommit på andra placering för tillfället. men jag ligger ca 30 röster bakom och hoppas på att där finns någon snäll själv på detta forum som skulle kunna tänka sig och lägga en liten röst på mitt bidrag, det tar inte mer än 10 sekunder. och jag skulle vara så glad, detta hänger på er nu. och det ska bara vara och trycka på 'tävla och rösta' och sen trycka på rösta utan att fylla i något. Tack på förhand allihopa. hejsan, jag hade behövt ett par röster, håller på att vinna en resa, och tävlingen avslutas snart, och ligger tvåa nu. så jag ber er, låt en som aldrig fått vara utanför sverige få åka utomlands. räcker med en liten röst. Tack! MVH/Martin

http://apps.facebook.com/fritidsresor-j ... =1&voted=1
Maaartin.
kgponken
Elmoped

Re: HJÄLP AV EXAKT ALLA!

Inlägg av kgponken »

Aeroxforce skrev:Hejsan allihopa, ni har tidigare hjälpt mig med cylindrar inställningar och diverse köp men ikväll behöver jag verkligen er hjälp med något mycket större. Jag har gått med på en tävling på facebook som avgörs om några få timmar. där man ska skriva ett rim, och den med mest röster har chans att vinna en resa till Thailand. och jag som aldrig varit utomlands fastnade för detta, och har nu med hängivenhet kommit på andra placering för tillfället. men jag ligger ca 30 röster bakom och hoppas på att där finns någon snäll själv på detta forum som skulle kunna tänka sig och lägga en liten röst på mitt bidrag, det tar inte mer än 10 sekunder. och jag skulle vara så glad, detta hänger på er nu. och det ska bara vara och trycka på 'tävla och rösta' och sen trycka på rösta utan att fylla i något. Tack på förhand allihopa. hejsan, jag hade behövt ett par röster, håller på att vinna en resa, och tävlingen avslutas snart, och ligger tvåa nu. så jag ber er, låt en som aldrig fått vara utanför sverige få åka utomlands. räcker med en liten röst. Tack! MVH/Martin

http://apps.facebook.com/fritidsresor-j ... =1&voted=1

Själv klart ! :), röstat och klart .
Användarens profilbild
rkan
Hundfan

Inlägg av rkan »

grattis, du är nog den enda som någosin 4dubbeltpostat :D
kgponken
Elmoped

Inlägg av kgponken »

rkan skrev:grattis, du är nog den enda som någosin 4dubbeltpostat :D
haha var bara tvungen :)
Användarens profilbild
rkan
Hundfan

Inlägg av rkan »

kgponken skrev:
hah det är klart :)
kgponken
Elmoped

Inlägg av kgponken »

rkan skrev:
kgponken skrev:
hah det är klart :)

YES ! :D
Aeroxforce
Avstängd

Inlägg av Aeroxforce »

verkligen tack allihopa. ni är guld värda! jag har fortfarande en liten bit att gå, men jag hoppas att jag kommer nå dit med er hjälp! <3
Maaartin.
Aeroxforce
Avstängd

Inlägg av Aeroxforce »

jag vill inte besvära er, men jag har svårt att få fram detta. finns där någon snäll själ som har lust att försöka sprida min länk eller budskap? jag har hitils fått 5 röster av er men det räcker inte riktigt fram. hade verkligen behövt någon som hjälpt mig med detta.

Tack på förhand! /martin.
Maaartin.
kgponken
Elmoped

Inlägg av kgponken »

Aeroxforce skrev:jag vill inte besvära er, men jag har svårt att få fram detta. finns där någon snäll själ som har lust att försöka sprida min länk eller budskap? jag har hitils fått 5 röster av er men det räcker inte riktigt fram. hade verkligen behövt någon som hjälpt mig med detta.

Tack på förhand! /martin.
Jag kan snacka med några vänner :)
Användarens profilbild
Danne
Avstängd
Kontakt:

Inlägg av Danne »

vafan ska du göra i thailand bland alla gulingar
Senast redigerad av Danne den 17 december 2010, 23:36, redigerad totalt 1 gånger.
Aeroxforce
Avstängd

Inlägg av Aeroxforce »

tack! och finns där någon mer än kgponken som skulle vilja hjälpa mig med detta hade vart varit grymt tacksam! tävlingen pågår till klockan 2 imorgon eftermiddag, men jag vill så gärna vinna, och det känns så osäkert med han som ligger före. men tack!
Maaartin.
Aeroxforce
Avstängd

Inlägg av Aeroxforce »

jadu, jag täntke se hur det ser ut i något annat lans än i sverige. alltid drömt om att åka utomlands och nu när jag fick chansen blev jag så glad. :)
Maaartin.
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator

Inlägg av chifen »

Bannad och låst.
DRD 84ccTuned by Cykelkraft http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=6520 Update 7/3 Till salu!

Bmw e34 Fix & Renovering
http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=17828
Låst