Någon som har nå tips på va man kan köpa åt bruden i julklapp?
Har nämligen lite svårt att komma på saker att köpa till henne då hon har de mesta har iaf funderat på att importera en parfym åt henne från London eller Paris
sstenmark skrev:hahah, värt med presentkort på Ts! lovar hon blir sjukt glad
Ne men halsband/armband eller parfym är inte helt fel eller vafan, lika att köpa allt
köp ett par låtsas tuttar brukar gillas om inte, så åker du på en fet smäll
sstenmark skrev:hahah, värt med presentkort på Ts! lovar hon blir sjukt glad
Ne men halsband/armband eller parfym är inte helt fel eller vafan, lika att köpa allt
köp ett par låtsas tuttar brukar gillas om inte, så åker du på en fet smäll
Jag hoppas att det finns hotell där med, isåfall kan han ju boka en helg där med shopping och grejjer, det brukar gå hem hos tjejer
hahaha, lite väl långt att åka till stockholm eller göteborg med henne Men luleå är ett alterantiv, shopping å så för henne sen på kvällen hockey för mig så ja också får lite roligt
Jag hoppas att det finns hotell där med, isåfall kan han ju boka en helg där med shopping och grejjer, det brukar gå hem hos tjejer
hahaha, lite väl långt att åka till stockholm eller göteborg med henne Men luleå är ett alterantiv, shopping å så för henne sen på kvällen hockey för mig så ja också får lite roligt
Sen fick hon ju redan rosor förra torsdagen
Låter bra det lär hon nog uppskatta och så avslutar du med en hotellnatt på ett fint hotell
karlssonlysekil skrev:
Låter bra det lär hon nog uppskatta och så avslutar du med en hotellnatt på ett fint hotell
karlssonlysekil skrev:
Jag hoppas att det finns hotell där med, isåfall kan han ju boka en helg där med shopping och grejjer, det brukar gå hem hos tjejer ;)
hahaha, lite väl långt att åka till stockholm eller göteborg med henne ;) Men luleå är ett alterantiv, shopping å så för henne sen på kvällen hockey för mig så ja också får lite roligt :D
Sen fick hon ju redan rosor förra torsdagen ;)
sstenmark skrev: