Tycker hennes kropp är hur fin som helst...Dock taskigt att lägga upp bilden. Skulle ni vilja att såna här bilder läckte ut på er? och att alla länkade runt den? Näe precis, de skulle ni inte vilja.
Mekanikern skrev:Tycker hennes kropp är hur fin som helst...Dock taskigt att lägga upp bilden. Skulle ni vilja att såna här bilder läckte ut på er? och att alla länkade runt den? Näe precis, de skulle ni inte vilja.
jo, varför inte.. folk skulle beundra min stora ***
Mekanikern skrev:Tycker hennes kropp är hur fin som helst...Dock taskigt att lägga upp bilden. Skulle ni vilja att såna här bilder läckte ut på er? och att alla länkade runt den? Näe precis, de skulle ni inte vilja.
Moget ...
*-*-*-* Never Drive Faster Than Your Angel Can Fly *-*-*-*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hon har ju fin kropp, jag hade varit stolt. Förövrigt så badar hon alltid topless så det enda man får se extra är hennes .. "nedredel" som man inte ser så bra..
P.S gå in på min projekttråd för o se lite po*r också! (Då får jag mer views. )
EFESIERBREVET, KAPITEL 5, VERS 24:
”Och liksom kyrkan underordnar sig Kristus, så skall också kvinnorna i allt underordna sig sina män”
Sockan skrev:Det är Kissie, paow har lagt ut bilden och flera kända bloggare. Det var direkt länk till hennes blogg förut och hon la upp den bilden på sig själv fast med censur, sen glömde hon ta bort originalet i sin databas och sen har något smartskafft lyckats hitta den
Och ja, jag var också inne på det där och fick mera svar av folk som hade vänner med silikon, de ändras, de är vanligt men inte sådär mycket. alltså vart de misslyckat, och hon har själv gått ut med att hon ska göra ett till ingrepp i Bloggen.
det är bra tåga! fortsätt läsa kissies blogg om bröstförstoringar och hur det känns att vara 25% människa och 75% silikon!
Fikon skrev:haha hon håller ena armen högre än den andra och brösten får då inte samma form..
Herregud grabbar, skriv inget om ni aldrig varit i kontakt med riktiga bröst :P
har varit med många bröst i alla storlekar (inga silikon) silikon är ju fastare än vanliga bröst och jag har aldrig i hela mitt liv sett ens vanliga bröst som skiljer sig så mycket när det är så lite skillnad i hur hon har armarna