Julklappstråden 2010!

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
eliasl93
Svårstartad skrothög

Inlägg av eliasl93 »

karlssonlysekil skrev:
eliasl93 skrev:
FThunberg skrev: Haha grymt! :d vart gör man de?
http://www.thefamousgrouse.se/
o sen gå in på personlig etikett, så skriver du va de ska stå så får du en etikett..kostar 35kr
sen får du köpa flaska o klistra dit :D
Riktigt grymt ju, bra tips! Kanske blir det till farsan i jul då :roll:
jaa e skit bra :)
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem

Inlägg av DEA!! »

familjespelet "galenpanna" till bror min.
mamma ska få någon skål eller så.
Pappa ska få ngn jaktpryl.
Användarens profilbild
FThunberg
Farsans gamla zündapp

Inlägg av FThunberg »

meanzick skrev:Behöver tips på vad man kan köpa till flickvännen för kanske 500-800 kr? Hon är snart 18år om det hjälper er något.
Slå in dig själv i http://www.coolstuff.se/Naughty_Knot?gc ... 3godogeoXg

Vad mer kan hon begära? :lol:
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ

Inlägg av PK »

funderar på en webbkamera till farmor och att hon köper webbkameror till vissa i släkten pga att vi pratar mkt på skype för att många i släkten studerar runt om i världen :D
Användarens profilbild
FThunberg
Farsans gamla zündapp

Inlägg av FThunberg »

Julklappshandel på fredag är tanken, men börjar tvivla på att mina tänkta julklappar till mor och far är så bra... :s Så tar mer en gääärna emot förslag! :o i prisklassen 100-200kr är tanken
Användarens profilbild
FThunberg
Farsans gamla zündapp

Inlägg av FThunberg »

bump
Användarens profilbild
daveneos
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av daveneos »

syster: smink antagligen :lol:
systerskille:8 trisslotter
systerbarn: leksak/kläder
pappa:slips/skjorta
mamma: någon konstig kräm som luktar som man tar efter dusch o.0
lillebror(12 år): vet inte
lillebror(1 år): leksaker/märkes baby kläder/skor
teko
Elmoped

Inlägg av teko »

Tänkte köpa en galaxy tab till mig själv :)
Användarens profilbild
FThunberg
Farsans gamla zündapp

Inlägg av FThunberg »

teko skrev:Tänkte köpa en galaxy tab till mig själv :)
En vad sa du? ;o
Användarens profilbild
Sockan
Kinaraket

Inlägg av Sockan »

daveneos skrev:syster: smink antagligen :lol:

köp ALDRIG trisslotter, köpte till syrrans gamla pojkvän de vann 16000 totalt och jag stog där snopen... ;)
EFESIERBREVET, KAPITEL 5, VERS 24:
”Och liksom kyrkan underordnar sig Kristus, så skall också kvinnorna i allt underordna sig sina män”

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=22494 Kolla in mitt projekt!

Är du som mig och gillar sol och värme? Kör då mera bil och främja den globala uppvärmningen.
Användarens profilbild
daveneos
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av daveneos »

Sockan skrev:

köp ALDRIG trisslotter, köpte till syrrans gamla pojkvän de vann 16000 totalt och jag stog där snopen... ;)
haha, ska nog komma på något nytt nu köpt triss lotter varje gång, alltid hundra kronor dom vinner på det typ XD
Användarens profilbild
FThunberg
Farsans gamla zündapp

Inlägg av FThunberg »

daveneos skrev:
Sockan skrev:

haha, ska nog komma på något nytt nu köpt triss lotter varje gång, alltid hundra kronor dom vinner på det typ XD
Haha jag har också erfaranheter ifrån de! köp aldrig trisslotter till någon annan! ;)
ml65
Kinaraket

Inlägg av ml65 »

FThunberg skrev:
teko skrev:Tänkte köpa en galaxy tab till mig själv :)
En vad sa du? ;o
köpte mig en diesire hd igår som present för jag gick upp ur sängen .. gött vare :)
Användarens profilbild
Jetforce_Dahlin
Jetforce #1
Kontakt:

Inlägg av Jetforce_Dahlin »

Sockan skrev:Jag får 'bara' 1000 spänn av min morsa och farsa tillsammans på julafton och när jag fyller år.

Jag ger bort mer än jag får.

I år är väl tanken..
Åt mor:
Spikmatta och 10 thai massage fripass. + 10 st 'matlagningstillfällen' av mig. (Fast jag brukar laga maten gratis åt henne.. älskar att laga mat... ;) )

Till far min: Städa ut hans garage. (Dels mitt och dels till hans nöjje, sjukt mycket skräp) Laga hans åkergräsklippare, (Går på runt 1000 sen ska den rulla igen) Har även tänkt åka in med åkgräsklipparen med 3 plattor öl på... tror det uppskattas.. ;) (fast han lär ju undra vart jag fått tag på det från.. :roll: )

Till halvsyster (30) : Spikmatta och en tripp till gröna lund med barnen, även inbokad pedikyr och sånt skönhetskraffs som tjejer nära 30 vill ha... ;)

Till bror (20) : En tatuering som han länge velat ha, men han är fattig student.. ;)

Till syster (18) : Fixa en bil åt henne, håller på att restaurera en 850 med polaren. :)

Till mig (16) : ....Godis?...trim? Inte vet jag, får se vad pengarna räcker till.

Flickvännen: Halsband i guld, en natt på ett hotell i Stockholm samt inkluderad bio, fin-middag och allt som hör därtill, allt på min bekostnad.. 8)

Till moppen: Förhoppningar på en jävligt tidig vår.

____

Ja, jag lägger ut mycket pengar på Julafton. Det är speciellt för mig, kanske inte för andra men för just mig. :) Jag gillar mer att ge än att få. (I present syfte..) Kanske är det för att man blev mobbad större delen av sin barndom. Blir gärna kallad "björnen" nu på senare tid för att folk säger jag är stor, stark och snäll som en björn... höhö...

Kom igen grabbar, var inte så snåla mot era föräldrar, tänk på ALLT skrik och skit ni har gett dem hela eran barndom! :?
Och då var dagens "killen med cashen" utnämnd som ingen mindre än SOCKAN. Grattis :D
Polis: Hur fort går den här mopeden då?
Jetforce: Hur länge tänker du gasa?
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ

Inlägg av PK »

Sockan skrev:Jag får 'bara' 1000 spänn av min morsa och farsa tillsammans på julafton och när jag fyller år.

Jag ger bort mer än jag får.

I år är väl tanken..
Åt mor:
Spikmatta och 10 thai massage fripass. + 10 st 'matlagningstillfällen' av mig. (Fast jag brukar laga maten gratis åt henne.. älskar att laga mat... ;) )

Till far min: Städa ut hans garage. (Dels mitt och dels till hans nöjje, sjukt mycket skräp) Laga hans åkergräsklippare, (Går på runt 1000 sen ska den rulla igen) Har även tänkt åka in med åkgräsklipparen med 3 plattor öl på... tror det uppskattas.. ;) (fast han lär ju undra vart jag fått tag på det från.. :roll: )

Till halvsyster (30) : Spikmatta och en tripp till gröna lund med barnen, även inbokad pedikyr och sånt skönhetskraffs som tjejer nära 30 vill ha... ;)

Till bror (20) : En tatuering som han länge velat ha, men han är fattig student.. ;)

Till syster (18) : Fixa en bil åt henne, håller på att restaurera en 850 med polaren. :)

Till mig (16) : ....Godis?...trim? Inte vet jag, får se vad pengarna räcker till.

Flickvännen: Halsband i guld, en natt på ett hotell i Stockholm samt inkluderad bio, fin-middag och allt som hör därtill, allt på min bekostnad.. 8)

Till moppen: Förhoppningar på en jävligt tidig vår.

____

Ja, jag lägger ut mycket pengar på Julafton. Det är speciellt för mig, kanske inte för andra men för just mig. :) Jag gillar mer att ge än att få. (I present syfte..) Kanske är det för att man blev mobbad större delen av sin barndom. Blir gärna kallad "björnen" nu på senare tid för att folk säger jag är stor, stark och snäll som en björn... höhö...

Kom igen grabbar, var inte så snåla mot era föräldrar, tänk på ALLT skrik och skit ni har gett dem hela eran barndom! :?
vad går det på då 100k-150k? :D

själv blir det nog en present till både mamma och pappa. städa i källaren! uppskattas nog mest av mig iom att jag kommer fylla det med min skit till mopparna som antagligen kommer utökas nästa år när hyper byggs ;)

kommer även tänka lite på en upplevelse eller liknande. tror dom har trötnat på alla skärbrädor och ljusstakar jag gjort i slöjden :roll:

kommer inte önska mig så mkt iom att jag fått massa grejer till moppen osv.

blir nog ngt kontokort iom att jag altid går runt med jävla 20:or, 10:or och alla möjliga pengar. sen ska jag väll förhoppningsvis börja tanka massa moppar nu och då är det bra att ha kort :roll:

även förhöjd månadspeng skulle sitta fint! :D får typ 300 varav 200 går till iphone abonnemang. bensin är inte billigt! :roll:

Daveneos och Sockan: man måste ändå vara 18 nu för att köpa triss :roll:
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

jag kan nog utlova en lite senare julklapp till alla motordårar:

Jag har hittat en intresserad förläggare till Moppetrim och svetsloppor.
går allt vägen så kommer den ut våren 2011.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
bluerider94
King of the street

Inlägg av bluerider94 »

Mamma: skjorta och en cd
Pappa: kanske en tempmätare till akvariet/biljett till båtmässa i Göteborg
Syster: en cross. Ne, jag vet inte mamma kanske har nåt jag kan köpa in mig på
Farmor: fat med typ schampo, tvålar, läppstift, nagellack och dylikt
Pappas fastrar: nån cd kanske..
Syrrans kille: vet inte om jag ska ge honom något, han hjälper mig med crossen och så om det är något så vill ge honom något :) Kanske någon olja eller nåt till hans cross =)

Vad jag vill ha: ny hjälm, får nog lite av de sakerna jag beställt till crossen som isdäck, nya crossdäck, lameller och framhjulslager. Sen får jag lack till moppen och kanske de delarna som är kvar att köpa till den :)
Önskar mig inget annat än crosshjäm så blir nog sånt som jag köper till cross/moppe :D
Sen får jag mamma o pappas tv också :)
snygg bakskärm, gustaviansk stil elle?

Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
Skriv svar