Jaha då var det bara 24 dagar kvar till Hjul!!
Vad har folket för planer att göra av julklapspengar om man får några
Själv så ska moppen få sig ganska mycket omsorg med ny cylinder och mer gosaker
Skriv på nu kan vara intresant att höra
God Hjul på er alla och gott nytt år när de kommer
zebban111 skrev:Jag får inget haha, farsan har de senaste 4 månaderna köpt moppe delar för 8-10K och har fått en bil och eget boende blir en tomt under grannen i år
Ja de du redan fått låter jue nt illa själv så får man typ nt mer en mat o kläder så blir roligt på jul och födelsedagar
Japp själv blir det troligvis inte så mycket föör föräldrarna skall betala mc kortet å en KTm exc 125a
Å kanske lite moppe delar åt brorsan. Nytt cylinderkitt å sånt smått. Suzuki pv wuhhu
antonjansson_ skrev:Japp själv blir det troligvis inte så mycket föör föräldrarna skall betala mc kortet å en KTm exc 125a
Å kanske lite moppe delar åt brorsan. Nytt cylinderkitt å sånt smått. Suzuki pv wuhhu
Haha hämst va folk får saker då mc hade ju nt varit helt fel men både dyrt och man lär ju köra ihjäl säg eller?
antonjansson_ skrev:Japp själv blir det troligvis inte så mycket föör föräldrarna skall betala mc kortet å en KTm exc 125a
Haha hämst va folk får saker då mc hade ju nt varit helt fel men både dyrt och man lär ju köra ihjäl säg eller?
snabb fråga, vad kostar ett lätt mc kort, ungefär? lite små intresserad av det
någon ful 70i + ett kåpkit tror jag ska ramla in till derbin , sen finns jö standard sakerna , strumpor + kallingar av tjejen tror jag jag får antingn 300 på ts elr ett bra F***
aerox_killen95 skrev:Jo jag glömde iofs en sak ^^ får en tidig julklapp som är göra om hela mitt rum med golv, tapeter, möbler, m.m för ungef 10-12 000 ^^
aerox_killen95 skrev:Jo jag glömde iofs en sak ^^ får en tidig julklapp som är göra om hela mitt rum med golv, tapeter, möbler, m.m för ungef 10-12 000 ^^
jaa ni, hmm. Man får se vad det blir, men jag tror att jag kanske kommer få ett nytt vevparti i present, men om jag inte får det då, så får man ju köpa det Men annars är det väll bara att spara tills man hittar nåt intressant
*-*-*-* Never Drive Faster Than Your Angel Can Fly *-*-*-*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~