detta är ju gammalt, hört om det för halvår sedanteko skrev:Som rubriken säger så håller wikileaks på att med att skriva ut information världen över, på ex nytimes gouvernor, osv..
Det står hur många det egentligen som dog under irak kriget osv..
Det står även att diplomater i USA har kallat olika regeringen för diverse konstigheter, som ex Putin är en alfa-hane, och att sarkozy skulle vara en ”kejsare utan kläder”. Jag väntar med spänning på information ifrån vad som egentligen hände 9/11 och vad Israel och USA har för relationer.
Vad tycker ni om detta har det minskat ert förtroende för USA?
Mer information hittar ni på, http://tekodentredje.se där jag skriver fortlöpande om vad som händer..
Om USA skall bli ett bättre land, avsätt och landsförvisa Usama bin barak från vita huset, han håller på att göra USA till ett skitland.bensinskalle skrev:Exakt, kan knappast bli värre ^^Tuta skrev:Ska väll inte säga att jag hade något förtroende för USA till att börja med...
Och till TS: Länka till något annat än din blogg, för som sagt, det är "reklam" och andra medlemmar stör sig på det.
Du gör reklam, länka istället till källan? är det så svårt eller är det ett handikapp kanske?teko skrev:Nej jag gör inte reklam. Jag ser dessutom att du kommer från staffanstorp.toxicstone skrev:han gör reklam ser man direkt, borde bli varnadzvynx skrev:Jag tycker du gör reklam för din blogg.
Ser ni ett sammanhang till hans attityd ?
Blir lite svårt att visa källan då jag har skrivit om vissa urklipp. Samt är det översatt ifrån engelska.toxicstone skrev:Du gör reklam, länka istället till källan? är det så svårt eller är det ett handikapp kanske?teko skrev:Nej jag gör inte reklam. Jag ser dessutom att du kommer från staffanstorp.toxicstone skrev: han gör reklam ser man direkt, borde bli varnad
Ser ni ett sammanhang till hans attityd ?
Sen när har staffanstorp något med min attityd? här är det så lungt om dagarna som det kan bli.
Verkar inte som det sjönk in riktigt?bensinskalle skrev:Exakt, kan knappast bli värre ^^Tuta skrev:Ska väll inte säga att jag hade något förtroende för USA till att börja med...
Och till TS: Länka till något annat än din blogg, för som sagt, det är "reklam" och andra medlemmar stör sig på det.