Hej, letar efter hemsidor som säljer trimdelar billigt, tycker att priserna är väldigt höga på twostroke och vill få tag på trim som har lite lägre priser.
(OPS! inget begagnat) Tack på förhand .
Senast redigerad av Danne den 25 november 2010, 22:15, redigerad totalt 8 gång.
Born2Ride skrev: Visste inte var jag skulle lägga upp tråden, moderator får gärna flytta tråden till rätt ställe.
Är ute efter ny cylinder och effektrör till min beta ark, tycker att priserna är väldigt höga på twostroke och vill få tag på trim som har lite lägre priser.
Någon som vet hemsidor som säljer trim billigt?
Tack på förhand .
Vet man inte så tar man reda på det
Flyttar till mopedhandlare bra och dåligt
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Hej jag vill köpa en ferrari men tycker dom är för dyra, kan nån säga en sida där dom är billigare?
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Born2Ride skrev: Jämnför twostroke med kgi.se som kommer du märka en stor skillnad på priser, vet du inte så behöver du inte kommentera så enkelt är det.
Born2Ride skrev: Jämnför twostroke med kgi.se som kommer du märka en stor skillnad på priser, vet du inte så behöver du inte kommentera så enkelt är det.
KGI har en frakt likt en åsna
kanske de, men man tjänar fortfarande en peng på det.
värdera din tid istället , scooter-shoppen är väll billiga på rör och liknande , slår nästan en 500hundring på vissa , men är knappast några sidor som säljer svinbilligt med svinbillig frakt + snabba leveranstider .
köpa trim billigt - blocket , tsr , moppenet , osv vidare
Born2Ride skrev:Hej, letar efter hemsidor som säljer trimdelar billigt, tycker att priserna är väldigt höga på twostroke och vill få tag på trim som har lite lägre priser.
(OPS! inget begagnat) Tack på förhand .
Här har du en riktigt bra sida http://www.kgi.se/catalog-1183.php
där köper jag nästan allt till mina hojar :)
sakerna är hemma på typ 1vecka och de e okej tycker jag ;)