tjenare, ska hona ur min cylinder pga att den har värme nypt, och då måste jag ha större kolvringar right? vart får jag tag på sådana? och en till fråga, hur luftar man kylsystemet?
Det är inte olagligt med trimm, bara om polisen vet
om du honar den mkt så tycker jag att du ska köpa en Ckolv den är nån hundradel större än an std kolv. och kylarsystemet är de bara att fylla på och lirka lite med. kanske lossa en slang till vätskepumpen su du är säker att de kommer vatten till den sen är de så gott som bara att fylla på
Felpostarens värsta mardröm!
undrar du över något? släng iväg ett PM så svarar jag på de mästa!
beckvall skrev:om du honar den mkt så tycker jag att du ska köpa en Ckolv den är nån hundradel större än an std kolv. och kylarsystemet är de bara att fylla på och lirka lite med. kanske lossa en slang till vätskepumpen su du är säker att de kommer vatten till den sen är de så gott som bara att fylla på
vart får jag tag på en sådan kolv då? när man honar tappar man inte komp då om man inte byter kolv?
beckvall skrev:om du honar den mkt så tycker jag att du ska köpa en Ckolv den är nån hundradel större än an std kolv. och kylarsystemet är de bara att fylla på och lirka lite med. kanske lossa en slang till vätskepumpen su du är säker att de kommer vatten till den sen är de så gott som bara att fylla på
vart får jag tag på en sådan kolv då? när man honar tappar man inte komp då om man inte byter kolv? :wink:
??
vart får jag tag på en sådan kolv då? när man honar tappar man inte komp då om man inte byter kolv?
??
byter du inte kolv så får du ett stort kolvspel och förlorar vevhus komp och vanlig komp som man känner när mna kickar. och de är inte så nyttigt att köra med en använd kolv i en ny honda cylinder. byt kolv och kör på en C kolv finns på de flästa sidor. tex rinab.se och tror cykelkraft har.
Felpostarens värsta mardröm!
undrar du över något? släng iväg ett PM så svarar jag på de mästa!
Aerox_Isse skrev:vart får jag tag på en sådan kolv då? när man honar tappar man inte komp då om man inte byter kolv? :wink:
??
byter du inte kolv så får du ett stort kolvspel och förlorar vevhus komp och vanlig komp som man känner när mna kickar. och de är inte så nyttigt att köra med en använd kolv i en ny honda cylinder. byt kolv och kör på en C kolv finns på de flästa sidor. tex rinab.se och tror cykelkraft har.
rinab.se fanns det ju inga motor prylar alls? kan någon länka en större orginal kolv?
Är det en cylinder med bokstavsklassade kolvar så är den nicasilfodrad. Är den nicasilfodrad så biter honingsverktyget inte mycket i cylindern. Kör med samma kolvstorlek som det ska vara original, honingen ska bara ta bort aluminium från kolven som fastnat i cylindern, och ge fräscha honingsrepor för att hålla olja...
The only reason I opened my mouth is because I know what I'm talking about.