(var lite osäker vart jag skulle lägga den, hoppas det här duger). tjenare, tänkte bygga epa. är det bara köpa en bil och kapa den och fixa på dubbla lådor och in på besiktning? något speciellt man ska tänka på?
Det är inte olagligt med trimm, bara om polisen vet
det är inte så bara då de är ganska lätt att bara kapa men sen sätta dit allt rakt och sånt kan vara ganska svårt sen måste du ha en spesciell storlek på flaket och sånt så de är inte så bara men om man har tillgång till svets verkstad och kunskap så ska de ju gå:D
karlssonlysekil skrev:Hur stor hytten ska vara, centrerat flak mm. Det är en del, men har du rätta maskinerna och materialet så ska det inte va något problem :)
ahh, okey. jag suger när det gäller vad som är lagligt eller inte lagligt när man kapar. men dom rätta prylarna och någolunda goda kunskaper har jag ;)
karlssonlysekil skrev:Du måste va bra på att svetsa om det ska bli bra resultat :)
Vad har du tänkt dig för bil att utgå ifrån?
har tänkt 740. men kan lika gärna bli 745, om jag får tag i någon fin. men vi utgår att de blir 740. och ja, min morfar lät mig hålla på med svetsen när jag var 7 år, så svetsa kan jag ;)
karlssonlysekil skrev:Hur stor hytten ska vara, centrerat flak mm. Det är en del, men har du rätta maskinerna och materialet så ska det inte va något problem
Räcker inte med någorlunda kunskaper ifall det ska bli bra, det ligger endel tänkande bakom en traktor! så ta hjälp av någon som har koll på sånt är mitt råd.. och lycka till
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
karlssonlysekil skrev:Hur stor hytten ska vara, centrerat flak mm. Det är en del, men har du rätta maskinerna och materialet så ska det inte va något problem
Dedär med centrerat flak är skitsnack
Har man inte tillgång till svarv och delar så är det nästan omöjligt att kunna smacka ihop dubbla lådor som fungerar att köra med. Att försöka besikta med annat än dubbla lådor är bortkastad tid. 30 på maxvarv är det som gäller helt enkelt.
Tyvärr så hör frågan hemma i a-traktor-tråden, särskilt eftersom forumet inte är till för traktorer
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever