Hej alla....följande gjorde jag på min keeway matrix, bytte till 17,5mm förgasare, bytte till 4,2gr vikter, sportluftfilter, tagit bort strypning i avgas + svetsat för blindtarm, motor låter fint och axar bra men likförbannad gör den inte mer än 60kmh, nån som vet varför?
Senast redigerad av Malmö-Matrix den 17 november 2010, 23:26, redigerad totalt 1 gånger.
Det här är sista gången jag hjälper dig innan du byter topic.
Varvar väl sissådär 9k också, skulle jag tro. Stage6 49cc (Alu) med Hebo rör. borde vara där i krokarna.. kanske 10k? Är helt normalt med 9k på org cylinder...
EFESIERBREVET, KAPITEL 5, VERS 24:
”Och liksom kyrkan underordnar sig Kristus, så skall också kvinnorna i allt underordna sig sina män”
iaf min varvar nog också runt där, 10k eller så, har streetrace, får senär jag får hem mitt yazuni.
hur mycket den varvar, spelar ju ingen roll så länge du tycker den går bra.
Sen hade jag tagit och kollat CDIn, är den strypt så, ja.
Rubrik: hej
om jag köper relä funkar väl inte blinkersen fram för do är ju inte dioder sedan om jag köper motstånd vafan gör det för skillnad ? dom lyser väl bar amindre då eller ?
Känns det bättre med undrar:-) va inte så töntiga, hitta på en massa onödiga regler o hota med stryk hehe:-)
Har skrivit och bett om hjälp med moppe o inte att bli mobbad över "topic", men skit samma, hur brukar CDI vara strypt, via hastighets signal eller varvräknare, på min mopp sitter digitala instrument, hastighet o varvräknare, nån som vet eller ska ni tjabla om topic igen???
Malmö-Matrix skrev:Hur fan byter jag topic?, ska testa den nedförbacken senare, kallt i malmö nu hehe
Fan inte kallt i malmö var där idag, blåser bara lite, inget att mesa sig över ju:P
Rubrik: hej
om jag köper relä funkar väl inte blinkersen fram för do är ju inte dioder sedan om jag köper motstånd vafan gör det för skillnad ? dom lyser väl bar amindre då eller ?
Vafan igen tjaffs om topic, är det en topic bedömning eller ställe där man kan fråga kunniga om problem med moped, ska man fokusera på topic eller att lösa problem, och du tönten PoWeRKinG säg villken topic ska jag ha så kan du kanske hjälpa mig med det istället med moped:-)
Malmö-Matrix skrev:Vafan igen tjaffs om topic, är det en topic bedömning eller ställe där man kan fråga kunniga om problem med moped, ska man fokusera på topic eller att lösa problem, och du tönten PoWeRKinG säg villken topic ska jag ha så kan du kanske hjälpa mig med det istället med moped:-)
jag kanske inte kan svara på ditt problem? men jag kanske kan göra det om du slutar vara så jävla kaxig.
sen kommer ja ALDRIG NÅGONSIN ta åt mig när en som heter "malmo-matrix" säger att man är tönt.