Innan jag skriver detta, så hänvisar jag till tråden..
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=23092
Där både vackra och ovackra saker har sagts av mig.
------------------------------------------------------------------------
Hej, ni kanske känner mig. Snart kanske ni inte känner mig, vem vet egentligen och vem ska döma?
Kör vi enligt Bensinskalles egna regler så kan vi ju dra bort min post och mitt konto på direkten, för det är väll vad du vill? Jag har hängt på TSR ett tag, jag har både hjälpt med problem, kommit med problem som behövt hjälp och gjort forumet mer aktivt med drygt 600 posts sen augusti 2010.
Nu frågar ni, varför kommer jag in hit, börjar babbla om vad folk vill? Jo, för jag är extremt less på det här forumet. Antingen är det svart eller så är det vitt.
I tråden jag nämnde så finns det ett klart och tydligt övertramp, dels gjort av mig men det jag fokuserar mig på är Bensinskalles beteende.
Ni kanske inte har märkt, eller läst trådar där Bensinskalle har låst, men det ska ni veta, det har jag. Han låser trådar med motiveringar med svordommar, ibland även med ord som kan uppfattas som personliga påhopp som te.x att folk är dumma i huvet, skrivet med andra ord. Vilken väl utvecklad människa som helst skulle kunna läsa mellan raderna och fatta det är personangrepp. Nu, hur som helst så skrev jag klart och tydligt i förra tråden, att om inte mina inlägg blev omtyckta skulle jag genast redigera dem utan svordomar. (de var dock inte så grova svordomar, då jag är fullt kapabel till att kommunicera på mitt modersmål - svenska.)
Bensinskalle kom då in i tråden och sa "inga mer personliga påhoppningar, det är inte första gången." tänkte, fair, och skrev jag skulle göra om alla mina posts. - sagt och gjort, det var nu helt klara utan svordommar eller attacker som kan uppfattas kränkande. (Förresten, drar det här några speciella känslor hos er?: Man ska inte kasta sten i glashus, för just nu är det som att bensinskalle har haft en tegelsten i en glasbutik)
Nu undrar ni även garanterat; vart är övertrampet? Jo, jag har varit en moderator på Travian.se (Fråga efter Sockan eller sök på mitt namn där.) en väldigt omtyckt sådan och där, och även här, går vi efter regeln att man ska skriva när man varnat någon, varför man varnat någon och hur de skulle kunna ändra på det. bensinskalle skrev ingenting alls utan jag märkte till min fasa några minuter efteråt - att jag var varnad.
Det har skett oerhört mycket posthunting, spamm och nedsättande ordval i den tråden. VARFÖR har ingen agerat, förutom på mig? Vad är det du vill mig, bensinskalle? Jag är öppen för en diskussion, skriv antingen här eller i PM om du inte vågar stå för dina åsikter. Vill även ha ett snack med Jonas innan ni tar bort mig från forumet för att ifrågasätta er regim.
Notera att detta var skrivet 23.00 på kvällen och har sovit 5 timmar natten innan. Är redigt trött och absolut inte sugen på sånt här beteende, jag har absolut noll tolerans mot icke jämnstäldhetsbehandling av oss på forumet. Ska EN bli bannad för personangrepp skall andra även bli det, period. Jag var den enda, ingen annan blev varnad. Du skrev inte vilken post, så hur ska jag veta när jag ska applya för borttagning av varning?
Förlåt bensinskalle, den här kritiken är ("inte alls") riktad rakt emot dig.
Omröstning är igång på 30 dagar, go on people, vote!
Jag kommer antagligen bli borttagen för min direkta kritik riktad i förra tråden med svordomar (dock tänker jag inte editera den för jag står för vad jag säger.)
Puss och hej, finns på MSN om ni vill något.
Daschniel@hotmail.com