Dessa har en pigg som sticker ut som man får tag i , men drog fan, och vill inte dra hårdare för då åker snart hela motorn av fästenaBodilRacing skrev:Det finns tre olika sorters knaster, två bra och en modell som man hellst ska byta ut för dom är ganska pillig att få ut, det är dom som inte har nån pigg att vrida i med näbbtången. Så då får man pilla lite med tex ett o-ringsverktyg.
Pressar du ihop den med näbbtången så är det ju bara och dra ut?toxicstone skrev:Dessa har en pigg som sticker ut som man får tag i , men drog fan, och vill inte dra hårdare för då åker snart hela motorn av fästenaBodilRacing skrev:Det finns tre olika sorters knaster, två bra och en modell som man hellst ska byta ut för dom är ganska pillig att få ut, det är dom som inte har nån pigg att vrida i med näbbtången. Så då får man pilla lite med tex ett o-ringsverktyg.
förstår inte det, dem ligger i ett spår, som går neråt så hur kan jag komma in i det spåret :S2stroke skrev:Pressar du ihop den med näbbtången så är det ju bara och dra ut?toxicstone skrev:Dessa har en pigg som sticker ut som man får tag i , men drog fan, och vill inte dra hårdare för då åker snart hela motorn av fästenaBodilRacing skrev:Det finns tre olika sorters knaster, två bra och en modell som man hellst ska byta ut för dom är ganska pillig att få ut, det är dom som inte har nån pigg att vrida i med näbbtången. Så då får man pilla lite med tex ett o-ringsverktyg.
gör man som du säger så kan den fjonga till och flyga ner i vevhuset. rätt stor chans attt den gör detflorre skrev:ta en en kraftig nål och böj upp en liten bit på knastret så får du utt det enkeltfast du bör köpa ett par nya bättre knaster som är skit enkla och sätta in .
som vanligt räddar du dagenHasSse666 skrev:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1rJoKFea664[/youtube]
Sockan skrev:http://twostroke.se/product.asp?product=12990
Sån är helt underbar att plocka dän knaster med.
Hasse for president!rkan skrev:man blir alltid lika fulliskratt när hasse kommer och räddar dagen. Jag sa det till min kompis när han fråga vf hasse var så speciell: " Om någon undrar hur man byter munstycke, då förklarar inte bara hasse det, nej han går ut och filmar medans han plockar isär sin egen förgasare och lägger sedan upp det på forumet"