som rubiken lyder så har min kompis än trimmad aerox med vikter dragen v-ring och effektrör tror ja om ja minns rätt o han säger att den går i 90 e de möjligt? elr e de bara snack ? e inte så haj på scooter moppar
tack på förhand
xpsludvig skrev:som rubiken lyder så har min kompis än trimmad aerox med vikter dragen v-ring och effektrör tror ja om ja minns rätt o han säger att den går i 90 e de möjligt? elr e de bara snack ? e inte så haj på scooter moppar
tack på förhand
Den går inte i 90, kanske 75 ärliga.
Edit : Dom ända mätarna man kan lita någorlunda på är GPS mätare
xpsludvig skrev:som rubiken lyder så har min kompis än trimmad aerox med vikter dragen v-ring och effektrör tror ja om ja minns rätt o han säger att den går i 90 e de möjligt? elr e de bara snack ? e inte så haj på scooter moppar
tack på förhand
Den går inte i 90, kanske 75 ärliga.
Edit : Dom ända mätarna man kan lita någorlunda på är GPS mätare
för den ser inte ut o gå i 90 o han har inte mätt upp den me gps
Inte omöjligt med Stage6 Pro Replica, dom rören är ju galet bra på originalcylindern.. Men 12mm förgasare tror jag inte, är lite svårt och ställa in då
Jag drog iaf förbi bilar redigt snabbt på 70vägar utan problem, och folk brukar ju inte hålla hastighetsgränserna så bra så..
Min aerox gick i 81km/h (mätt med gps, men min koso visade 84km/h) med 4g stage6 vikter, Stage6 Pro replica, dragen v-ring och förgasern var inte helt riktigt inställd. Så det är visst rimligt med 80km/h!
Och till alla "tro sig veta allt" så är det helt sant, om ni inte tror mig, så tycker ni kan ut och testa själva...
*-*-*-* Never Drive Faster Than Your Angel Can Fly *-*-*-*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
RacingTobbe skrev:Min aerox gick i 81km/h (mätt med gps, men min koso visade 84km/h) med 4g stage6 vikter, Stage6 Pro replica, dragen v-ring och förgasern var inte helt riktigt inställd. Så det är visst rimligt med 80km/h!
Och till alla "tro sig veta allt" så är det helt sant, om ni inte tror mig, så tycker ni kan ut och testa själva...
tror han har ställt in sin förgasare men de e ju omöljigt att de ger så mkt att den går i 90 då ?:)
LÅÅÅNG NERFÖRBACKE Å PISSNÖDIG SÅ GÅR DET!!!.
Ta en GPS å be han kolla...
Kolla in mitt project!!!!!
Golfen e såld och även Red Bastard. "Airborne Hizbollah" är såld den med nu. Nu kör vi Kokainsläde http://www.garaget.org/Weckis
RacingTobbe skrev:Min aerox gick i 81km/h (mätt med gps, men min koso visade 84km/h) med 4g stage6 vikter, Stage6 Pro replica, dragen v-ring och förgasern var inte helt riktigt inställd. Så det är visst rimligt med 80km/h!
tror han har ställt in sin förgasare men de e ju omöljigt att de ger så mkt att den går i 90 då ?:)
Det sa jag inte heller ...
Asså, alla tror inte att det går att få upp den till 80 km/h med den setupen
*-*-*-* Never Drive Faster Than Your Angel Can Fly *-*-*-*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Fick min aerox nu i veckan den gjorde ca 120 med 70cc från polini,technigas effektrör o lite annat (har inte grejet i motorn än så vet inte exakt vilka trim delar den har....
xcr9prodzx skrev:Skulle inte tro att den gör 90 ! :/
Fick min aerox nu i veckan den gjorde ca 120 med 70cc från polini,technigas effektrör o lite annat (har inte grejet i motorn än så vet inte exakt vilka trim delar den har....
HAR DU KÖPT DEN FÄRDIGBYGGD????
Vart isf?? Går den på bakan när du kör 80-90 å trycker på gasen å gör ett ryck... Gör den inte det så sälj den!!!!
Nä byt utväxling bara..
Kolla in mitt project!!!!!
Golfen e såld och även Red Bastard. "Airborne Hizbollah" är såld den med nu. Nu kör vi Kokainsläde http://www.garaget.org/Weckis
HAR DU KÖPT DEN FÄRDIGBYGGD????
Vart isf?? Går den på bakan när du kör 80-90 å trycker på gasen å gör ett ryck... Gör den inte det så sälj den!!!!
xcr9prodzx skrev:ja riktigt synd faktis med tanke på hur bra den gick innan , fast riktigt smart egentligen med tanke på hur massa poliser det är i mitt område ... :/
Det är fullt möjligt min polare hade dragen v-ring original vikterna tror jag det va och något stage 6 rör och den gjorde 87 på gps och 124 på mätarn tror jag det va
xcr9prodzx skrev:hehe jodå helt okej , lite synd bara att min farsa tvinga mig att strypa den till ca 70 menmen , den rullar iaf framåt
du kan ju informera honom att så fort det går över 52km/h så är det olovlig körning, så straffet ska egentligen bli lika(fast kanske mer risk för fortkörning oxå men men )
if speed kills,then i must live forever
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.
Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd