Beta ark

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
Nooben
Elmoped

Beta ark

Inlägg av Nooben »

Löjlig fråga egentligen, men jag hittar iiingenstans sidostöd till beta ark? Om man skulle vilja höja moppen.

Så om nån vet om typ samma från aerox passar eller nån länk på sidostöd till Ark så skulle de uppskattas :)
Ark <3
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

Re: Beta ark

Inlägg av ktm_danielsson »

Nooben skrev:Löjlig fråga egentligen, men jag hittar iiingenstans sidostöd till beta ark? Om man skulle vilja höja moppen.

Så om nån vet om typ samma från aerox passar eller nån länk på sidostöd till Ark så skulle de uppskattas :)
Höja moppen med sidostöd? Vad i helvete snackar du om nu? Skaru ha ett sidostöd eller en höjningssats?
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
Pontusandersson95
Kan man byta?

Inlägg av Pontusandersson95 »

ktm_danielsson skrev:
Nooben skrev:Löjlig fråga egentligen, men jag hittar iiingenstans sidostöd till beta ark? Om man skulle vilja höja moppen.

Höja moppen med sidostöd? Vad i helvete snackar du om nu? Skaru ha ett sidostöd eller en höjningssats?
han menar att han ska höja moppen och då måste men ha sidostöd :P
Kommentera mina bilder:)
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

Pontusandersson95 skrev:
ktm_danielsson skrev:

Aha, kan inte ett skit om scootrar, just därför jag ska skaffa en nu :)
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
Sockan
Kinaraket

Inlägg av Sockan »

ktm_danielsson skrev:

"jag hittar ingenstans sidostöd till beta ark....> Så om någon vet om typ samma från aerox passar eller nån länk på sidostöd till Ark så skulle de uppskattas.. "

"Om man skulle vilja höjja moppen"

Vad går du på, KTM? ;) Tycker det var ganska självklar ;d

Men det skulle väl gå. Fast du lär ju få modda om fästen, vilket inte är så svårt när det bara är skruvat. kanske även får skära ut kåpan lite.
EFESIERBREVET, KAPITEL 5, VERS 24:
”Och liksom kyrkan underordnar sig Kristus, så skall också kvinnorna i allt underordna sig sina män”

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=22494 Kolla in mitt projekt!

Är du som mig och gillar sol och värme? Kör då mera bil och främja den globala uppvärmningen.
Användarens profilbild
Pontusandersson95
Kan man byta?

Inlägg av Pontusandersson95 »

ktm_danielsson skrev:
Pontusandersson95 skrev:
ktm_danielsson skrev: Höja moppen med sidostöd? Vad i helvete snackar du om nu? Skaru ha ett sidostöd eller en höjningssats?
nice man lär sig fort..
jag lärde mig min motor fort men det ända jag inte kan ännu är typ ställa in tändning och porta och sånt
Kommentera mina bilder:)
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

Sockan skrev:
ktm_danielsson skrev:

"jag hittar ingenstans sidostöd till beta ark....> Så om någon vet om typ samma från aerox passar eller nån länk på sidostöd till Ark så skulle de uppskattas.. "

"Om man skulle vilja höjja moppen"

Vad går du på, KTM? ;) Tycker det var ganska självklar ;d

Men det skulle väl gå. Fast du lär ju få modda om fästen, vilket inte är så svårt när det bara är skruvat. kanske även får skära ut kåpan lite.
Hahahah, ja det kan man fan undra ibland, fick lite otydligt budskap där första gången jag läste det. Sen är man inte direkt något scooter proffs :oops:

Pontusandersson95 skrev:
ktm_danielsson skrev:
Pontusandersson95 skrev: han menar att han ska höja moppen och då måste men ha sidostöd :P
nice man lär sig fort..
jag lärde mig min motor fort men det ända jag inte kan ännu är typ ställa in tändning och porta och sånt
Porta är inte sådär skit många som kan göra riktigt bra ;)
Det ända jag "meckat" med i scooter väg var nog när jag bytte tändstift på min polares roxx, och bytte tändhatt :oops:
Senast redigerad av ktm_danielsson den 12 november 2010, 18:43, redigerad totalt 1 gånger.
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
DanielSahlin
Avstängd

Inlägg av DanielSahlin »

sidostöd från aerox passar
Nooben
Elmoped

Inlägg av Nooben »

100%?:) tack iallafall
Ark <3