tjaaa.
jag har hört att man måste söka fram massa drivrutiner om man ska byta från windows vista home premium till windows 7 ultimate 32 stämmer det eller är det bara att byta ?
fredde802 skrev:tjaaa.
jag har hört att man måste söka fram massa drivrutiner om man ska byta från windows vista home premium till windows 7 ultimate 32 stämmer det eller är det bara att byta ?
Myt, inga drivrutiner behöver du installera någonsin mer på din dator.
Rubrik: hej
om jag köper relä funkar väl inte blinkersen fram för do är ju inte dioder sedan om jag köper motstånd vafan gör det för skillnad ? dom lyser väl bar amindre då eller ?
Det är bara att byta. Och Vista är nog det absolut sämsta operativ systemet som såpass många använder. Skulle hellre ha XP än vista, ärligt talat. Windows 7 är grymt, det själv och det är otroligt skönt, snyggt upplagt och välgjort. Aldrig blivit speciellt sur på något med W7 Utom att installera vissa spel kan vara ett helvete, då snackar vi t.ex COD4, har själv upplevt det
Sockan skrev:Windows 7 har stöd för alla senaste spelen.. har bättre nätverk än vista och kräver mindre minne än vista. det är winwin condition!
Och alla som är XP fanbois som fortfarande säger xp är bättre än windows 7 har helt enkelt inte råd med w7 eller är för dumma för att ladda ner det.
kan man ladda ner det GRATIS?
Inte äkta
Står på system att mitt win 7 är äkta
Rubrik: hej
om jag köper relä funkar väl inte blinkersen fram för do är ju inte dioder sedan om jag köper motstånd vafan gör det för skillnad ? dom lyser väl bar amindre då eller ?