Så om nån vet om typ samma från aerox passar eller nån länk på sidostöd till Ark så skulle de uppskattas
Höja moppen med sidostöd? Vad i helvete snackar du om nu? Skaru ha ett sidostöd eller en höjningssats?Nooben skrev:Löjlig fråga egentligen, men jag hittar iiingenstans sidostöd till beta ark? Om man skulle vilja höja moppen.
Så om nån vet om typ samma från aerox passar eller nån länk på sidostöd till Ark så skulle de uppskattas
han menar att han ska höja moppen och då måste men ha sidostödktm_danielsson skrev:Höja moppen med sidostöd? Vad i helvete snackar du om nu? Skaru ha ett sidostöd eller en höjningssats?Nooben skrev:Löjlig fråga egentligen, men jag hittar iiingenstans sidostöd till beta ark? Om man skulle vilja höja moppen.
Aha, kan inte ett skit om scootrar, just därför jag ska skaffa en nuPontusandersson95 skrev:han menar att han ska höja moppen och då måste men ha sidostödktm_danielsson skrev:Höja moppen med sidostöd? Vad i helvete snackar du om nu? Skaru ha ett sidostöd eller en höjningssats?Nooben skrev:Löjlig fråga egentligen, men jag hittar iiingenstans sidostöd till beta ark? Om man skulle vilja höja moppen.
ktm_danielsson skrev:Höja moppen med sidostöd? Vad i helvete snackar du om nu? Skaru ha ett sidostöd eller en höjningssats?Nooben skrev:Löjlig fråga egentligen, men jag hittar iiingenstans sidostöd till beta ark? Om man skulle vilja höja moppen.
nice man lär sig fort..ktm_danielsson skrev:Aha, kan inte ett skit om scootrar, just därför jag ska skaffa en nuPontusandersson95 skrev:han menar att han ska höja moppen och då måste men ha sidostödktm_danielsson skrev: Höja moppen med sidostöd? Vad i helvete snackar du om nu? Skaru ha ett sidostöd eller en höjningssats?
Hahahah, ja det kan man fan undra ibland, fick lite otydligt budskap där första gången jag läste det. Sen är man inte direkt något scooter proffsSockan skrev:ktm_danielsson skrev:Höja moppen med sidostöd? Vad i helvete snackar du om nu? Skaru ha ett sidostöd eller en höjningssats?Nooben skrev:Löjlig fråga egentligen, men jag hittar iiingenstans sidostöd till beta ark? Om man skulle vilja höja moppen.
"jag hittar ingenstans sidostöd till beta ark....> Så om någon vet om typ samma från aerox passar eller nån länk på sidostöd till Ark så skulle de uppskattas.. "
"Om man skulle vilja höjja moppen"
Vad går du på, KTM?Tycker det var ganska självklar ;d
Men det skulle väl gå. Fast du lär ju få modda om fästen, vilket inte är så svårt när det bara är skruvat. kanske även får skära ut kåpan lite.
Porta är inte sådär skit många som kan göra riktigt braPontusandersson95 skrev:nice man lär sig fort..ktm_danielsson skrev:Aha, kan inte ett skit om scootrar, just därför jag ska skaffa en nuPontusandersson95 skrev: han menar att han ska höja moppen och då måste men ha sidostöd
jag lärde mig min motor fort men det ända jag inte kan ännu är typ ställa in tändning och porta och sånt